تاریخ انتشار: 1402/01/19 13:24
کد خبر: 8121

پذیرش عذرخواهی لوکاکو توسط هواداران دوآتشه اینتر

هواداران دوآتشه تیم فوتبال اینتر موسوم به «کوروانورد» عذرخواهی مهاجم بلژیکی خود را پذیرفتند.
پذیرش عذرخواهی لوکاکو توسط هواداران دوآتشه اینتر

تیم فوتبال اینتر شب گذشته (جمعه) در حالی در هفته بیست‌ونهم رقابت‌های سری A ایتالیا در خانه سالرنیتانا به تساوی یک - یک رضایت داد که روملو لوکاکو در دقیقه 64 یک فرصت‌سوزی بزرگ داشت و توپی که در یک قدمی دروازه روی یک ضربه کرنر به او رسید را در کمال ناباوری با ضربه سر به تیر افقی دروازه زد.

این مهاجم بلژیکی در هفته‌های اخیر چند فرصت گلزنی دیگر را هم از دست داده بود و با موقعیت خوبی که در این بازی از دست داد، باعث شد تا اینتر در چهار بازی اخیر خود در این رقابت‌ها تنها یک امتیاز کسب کرده باشد. او اما در پایان بازی جزو معدود بازیکنان نراتزوری بود که به سمت هواداران اینتر که در این بازی خارج از خانه حضور داشتند، رفت و از آنها عذرخواهی کرد.

هواداران دوآتشه اینتر موسوم به «کوروانورد» هم از رفتار لوکاکوی 29 ساله استقبال کردند و با انتشار یک استوری در حساب کاربری «اینستاگرام» خود اعلام کردند: «همیشه در مواجهه با هر چیزی، مهم نیست که خوب یا بد پیش برود، مهم مسئولیت‌پذیری است. در خوش‌شانسی و در مصیبت‌، ما آنجا (روی سکوها برای حمایت از تیم) خواهیم بود».

لوکاکو که قرارداد قرضی‌اش با اینتر در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، این فصل در 22 بازی برای این تیم در رقابت‌های مختلف به میدان رفته و آمار 6 گل‌زده و 2 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

اینتر با این تساوی 51 امتیازی شد و در حالی در رده چهارم جدول رده‌بندی سری A ایستاده که تیم‌های رِم و آتالانتا چشم به کسب این جایگاه دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xaop3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پیروزی خانگی کالیاری مقابل کروتونه قعرنشین