تاریخ انتشار: 1402/01/19 20:48
کد خبر: 8109

شکست چلسی در اولین بازی لمپارد/ پیروزی تاتنهام و شکست خانگی یاران قدوس

دیدارهای هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس با شکست چلسی و برنتفورد در شب پیروزی برنتفورد دنبال شد.
شکست چلسی در اولین بازی لمپارد/ پیروزی تاتنهام و شکست خانگی یاران قدوس

در ادامه بازی‌های روز نخست از هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) از ساعت 17:30 به وقت تهران 6 دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها چلسی در اولین بازی‌اش پس از استخدام فرانک لمپارد به عنوان سرمربی موقت، با نتیجه یک بر صفر مغلوب میزبان خود تیم ولورهمپتون شد.

ماتئوس نونیز در دقیقه 31 تنها گل این بازی را به ثمر رساند تا چهارمین بازی بدون برد متوالی چلسی رقم بخورد و این تیم با 39 امتیاز در رده یازدهم جدول باقی بماند.

در بازی همزمان دیگر تیم لندنی، تاتنهام با نتیجه 2 بر یک از سد میهمان خود تیم برایتون گذشت. در این بازی که سرمربیان ایتالیایی دو تیم  کریستین استیلنی در تاتنهام و روبرتو دزربی در برایتون با یکدیگر درگیر و اخراج شدند، سون هئونگ مین در دقیقه 10 و هری کین در دقیقه 79 برای تاتنهام گلزنی کردند و دانک در دقیقه 34 تنها گل برایتون را به ثمر رساند.

تاتنهام با کسب شانزدهمین پیروزی فصل خود فاصله‌ 3 امتیازی‌اش با منچستریونایتد را حفظ کرد تا در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بماند.

در دیگر بازی همزمان، تیم برنتفورد در خانه، دیداری که نیمه اولش را با گل دقیقه 45 تونی برده بود، با نتیجه 2 بر یک باخت. رایا دروازه‌بان برنتفورد با گل به خودی‌اش در دقیقه 54 و الکساندر ایزاک در دقیقه 61 باعث برگشتن ورق به سود نیوکاسل و پیروزی این تیم شدند. سامان قدوس هافبک ایرانی برنتفورد در این بازی نیمکت‌نشین بود.

نیوکاسل با این نتیجه 56 امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به منچستریونایتد، رده سوم را از شیاطین سرخ پس گرفت.

نتایج سه بازی دیگر به شرح زیر است:

استون ویلا 2 - ناتینگهام فارست صفر

فولام صفر - وستهام یک

لسترسیتی صفر - بورنموث یک

در آخرین بازی امشب لیگ برتر انگلیس از ساعت 20 به وقت تهران، منچسترسیتی میهمان ساوتهمپتون است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g7dn3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کونته از تاتنهام جدا شد