تاریخ انتشار: 1402/01/19 23:39
ساوتهمپتون ۱ – منچسترسیتی ۴/ هفته ۳۰ لیگ برتر انگلیس
کد خبر: 8106

پیروزی پر گل سیتی با درخشش دوباره هالند/ پپ از کورس قهرمانی عقب نمی‌کشد

منچسترسیتی امشب در استادیوم سنت‌مری مهمان ساوتهمپتون بود و موفق شد با ارائه یک بازی برتر حریفش را با پیروزی ۴-۱ از پیش رو بردارد.
پیروزی پر گل سیتی با درخشش دوباره هالند/ پپ از کورس قهرمانی عقب نمی‌کشد

منچسترسیتی امشب در هفته سی‌ام لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه به مصاف ساوتهمپتون رفت و موفق شد با نتیجه ۴-۱ پیروز شود.

کوین دی‌بروینه در دقیقه آخر نیمه اول زهر خود را ریخت، ولی این بار در نقش پاسور ظاهر شد تا اولین گل سیتی در این بازی توسط ارلینگ هالند به ثمر برسد. دی‌بروینه در سمت چپ توپ را از گریلیش گرفت و سانتر او با ضربه دقیق ستاره نروژی دروازه ساوتهمپتون را باز کرد. این صدمین پاس گل دی‌بروینه در بازی شماره ۲۳۷ او در لیگ برتر بود و باعث شد دی‌بروینه رکورد سریع‌ترین رسیدن به ۱۰۰ پاس گل در تاریخ این لیگ را بشکند. در دقیقه ۵۸ پاس خوب دی‌بروینه به جک گریلیش رسید و ضربه او را بازونو، دروازه‌بان ساوتهمپتون، دفع کرد اما توپ برگشتی دوباره در اختیار گریلیش قرار گرفت تا او این بار اشتباه نکند و دومین گل سیتی را به ثمر برساند. اما در دقیقه ۶۸ ارلینگ هالند موفق شد دومین گل خود در این بازی را به ثمر برساند. گریلیش با دریبل‌زنی‌های خود از سمت چپ پیشروی کرد و توپ را برای هالند سانتر کرد. توپ کمی عقب‌تر از هالند بود، اما ستاره نروژی به هوا برخاست و با یک ضربه قیچی برگردان توپ را وارد گوشه پایین دروازه ساوتهمپتون کرد تا اختلاف به سه گل افزایش یابد. چهار دقیقه بعد ساوتهمپتون یکی از گل‌های خورده‌اش را جبران کرد. این گل با نقش‌آفرینی دو بازیکن تعویضی به ثمر رسید که دقایقی قبل وارد زمین شده بودند. موسی جنپو با ورود به محوطه جریمه سیتی سه مدافع را دنبال خود کشید و سپس پاسی عالی برای سکو مارا ارسال کرد تا او با ضربه‌ای دقیق نتیجه را ۳-۱ کند. سیتی اما دست‌بردار نبود. در دقیقه ۷۵ دی‌بروینه و خولین آلوارس در محوطه جریمه ساوتهمپتون یک دو کردند، اما واکر پیترز با تکلی بلند دی‌بروینه را سرنگون کرد و داور بدون معطلی در سوت خود دمید و نقطه پنالتی را نشان داد. مهاجم جوان آرژانتینی‌ سیتی، خولین آلوارس که دقایقی قبل از روی نیمکت برخاسته و وارد زمین شده بود، پشت توپ ایستاد و در خلاف جهت دروازه‌بان موفق شد چهارمین گل شاگردان گواردیولا را به ثمر برساند.

منچسترسیتی با این برد ۶۷ امتیازی شد و فاصله‌اش با آرسنال را به ۵ امتیاز کاهش داد. ساوتهمپتون هم با ۲۳ امتیاز تیم آخر جدول است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bvy83

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احمد نوراللهی مقابل موفقیت فرهاد مجیدی