تاریخ انتشار: 1402/01/21 20:07
کد خبر: 8009

فاجعه برای پرسپولیس ؛ فقط دو روز فرصت باقی است | جزئیات دردسر بزرگ برای تیم گل محمدی

باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا در فرصت باقیمانده بتواند قسط دیگر بازیکن سابق خود را بپردازد.
فاجعه برای پرسپولیس ؛ فقط دو روز فرصت باقی است | جزئیات دردسر بزرگ برای تیم گل محمدی

باشگاه پرسپولیس طبق تعهدی که به بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان سابق خود داده باید تا روز چهارشنبه مبلغی بیش از 200 هزار دلار را به حساب این بازیکن واریز تا دومین قسط دروازه‌بان کروات را به حسابش پرداخت کند.

این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس امیدوار بودند با رایزنی فدراسیون فوتبال بتوانند این مبلغ را از طریق محل درآمدهای خود در فیفا بپردازند که به نظر می‌رسد امکان چنین موضوعی وجود ندارد.

در این خصوص مطلع شدیم رقم مورد اشاره باید تا روز چهارشنبه در حساب رادوشوویچ واریز شود اما تا به حال پرسپولیس نتوانسته این پول را تهیه کند. البته رایزنی‌هایی در این خصوص انجام شده و مدیران باشگاه امیدوار هستند بتوانند این پول را تهیه کرده و به حساب رادو واریز کنند.

در صورتی که باشگاه پرسپولیس در پرداخت اقساط به رادوشوویچ دچار تاخیر شود باید خسارت 200 هزار یورویی را به این بازیکن بپردازد که همین موضوع هم دغدغه دیگری برای مسئولان باشگاه پرسپولیس شده است.

با این همه باشگاه پرسپولیس تا روز چهارشنبه برای پرداخت قسط بازیکن سابق خود مهلت دارد و باید دید این رقم در نهایت تهیه خواهد شد یا اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gxn52

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


647 هزار دلار، طلب پرسپولیس از فیفا