تاریخ انتشار: 1402/01/22 21:04
کد خبر: 7953

پایان ماه عسل رونالدو در عربستان

بعد از تساوی النصر مقابل الفیحا در لیگ عربستان که با حضور کریستیانو رونالدو در زمین اتفاق افتاد سرمربی النصر برای اولین بار از ستاره بزرگ پرتغالی تیمش انتقاد کرد.
پایان ماه عسل رونالدو در عربستان

بعد از تساوی النصر مقابل الفیحا در لیگ عربستان که با حضور کریستیانو رونالدو در زمین اتفاق افتاد سرمربی النصر برای اولین بار از ستاره بزرگ پرتغالی تیمش انتقاد کرد.

تساوی بدون گل النصر مقابل الفیحا باعث شد النصر که کریستیانو رونالدو را در ترکیب خود دارد باز هم از صدر جدول لیگ روشن عربستان فاصله بگیرد و این چیزی نیست که مدیران باشگاه عربستانی زمانی که ستاره بزرگ پرتغالی را با قراردادی نجومی به خدمت گرفتند انتظارش را داشتند.

رونالدو دیروز از نتیجه‌ای که تیمش مقابل الفیحا به دست آورد عصبانی بود و به محض به صدا درآمدن سوت پایان بازی تصاویر او در حالی مخابره شد که کریستیانو را در حال مشاجره با یکی از بازیکنان حریف نشان می‌داد.

تبعات تساوی دیروز برای النصر همچنان ادامه دارد. رودی گارسیا، سرمربی این تیم، برای اولین بار از ستاره بزرگ تیمش کریستیانو رونالدو انتقاد کرد. گارسیا اشاره کرد که از عملکرد بازیکنانش و از جمله ستاره بزرگ پرتغالی راضی نیست.

تغییر لحن سرمربی النصر: مدیران باشگاه چراغ سبز دادند؟

گارسیا در گفت‌وگویی با شرکت ورزشی سعودی (SSC) لحن دیپلماتیک خود در قبال رونالدو را کنار گذاشت. در هفته‌های قبل به نظر می‌رسید که مدیران النصر از سرمربی‌شان خواسته‌اند برای ناراحت نشدن رونالدو به هیچ عنوان با لحن منفی درباره او یا بازیکنان النصر صحبت نکند. اما گارسیا در صحبت‌های جدید خود گفت: "از عملکرد بازیکنان النصر اصلا راضی نیستم. از آنها خواسته‌ بودم در همان سطحی بازی کنند که در دیدار مقابل العداله دیدیم و 5-0 پیروز شدیم ولی در بازی با الفیحا هیچ شباهتی به آن بازی نداشتیم. تا پایان لیگ هفت بازی باقی مانده. شکی نیست که سعی می‌کنیم تا حد ممکن جبران کنیم و می‌دانیم با از دست رفتن این دو امتیاز کار راحتی در پیش نداریم ولی هر چیزی ممکن است."

پایان ماه‌ عسل کریستیانو رونالدو در عربستان؟

با اینکه رودی گارسیا در صحبت‌هایش اشاره‌ای به اسم کریستیانو رونالدو نمی‌کند اما رسانه‌های عربستانی معتقدند گارسیا با اسم بردن از بازیکنان و ابراز نارضایتی از آن‌ها کریستیانو را هدف گرفته است. این رسانه‌ها مدعی هستند در هفته‌های گذشته رودی گارسیا به شکل واضحی هرگز از عملکرد بازیکنانش انتقاد نمی‌کرد حتی در بازی‌هایی که آن‌ها عملکردی خیلی ضعیف داشتند.

سوالی که برخی رسانه‌های عربی مطرح کرده‌اند این است که آیا صحبت‌های سرمربی النصر با چراغ سبز مدیران باشگاه انجام شده است و آیا می‌توان از پایان ماه‌ عسل ستاره بزرگ پرتغالی در این باشگاه صحبت کرد؟

کریستیانو رونالدو در پایان بازی دیشب با علی الزقعان بازیکن الحیفا جر و بحث کرد. گفته می‌شود کریستیانو از به زمین افتادن‌های بازیکنان این تیم عصبانی بوده و خطاب به الزقعان گفته فوتبال بازی کنید، نه اینکه روی زمین بخوابید. ستاره 38 ساله پرتغالی بعد از آن هم از دست دادن با بازیکنان حریف و حتی هم‌تیمی‌هایش خودداری کرد و به سرعت راهی تونل ورزشگاه شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2agnl2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اشاره رسانه‌های عربستانی به «اشتباه مرگبار» که حکم صعود فولاد را امضا کرد