تاریخ انتشار: 1402/01/24 21:40
کد خبر: 7865

مانه عذرخواهی کرد و بخشیده شد

برخی رسانه‌های آلمانی می‌گویند سادیو مانه به دلیل رفتاری که با لروی سانه داشته از هم‌تیمی‌هایش در بایرن عذرخواهی کرده و آینده او در این باشگاه دیگر در معرض خطر نیست.
مانه عذرخواهی کرد و بخشیده شد

در شب شکست ۳-۰ بایرن مونیخ مقابل منچسترسیتی که سه‌شنبه شب در ورزشگاه اتحاد اتفاق افتاد اتفاق عجیب و غیرمنتظره‌ای در پایان مسابقه در رختکن بایرن مونیخ رخ داد که این تیم را با بحران مواجه کرده است.

بر اساس گزارش‌ها سادیو مانه که در طول مسابقه هم درگیری‌های لفظی با لروی سانه داشت در پایان مسابقه در رختکن با او درگیری فیزیکی پیدا کرده و کار تا جایی بالا گرفت که ستاره سنگالی بایرن با مشت به صورت هم‌تیمی‌اش لروی سانه کوبید.

بعد از رسانه‌ای شدن این ماجرا باشگاه بایرن مونیخ در اولین واکنش رسمی اعلام کرد که مانه را تعلیق کرده و تا زمان تصمیم‌گیری باشگاه درباره او این ستاره سنگالی در بازی‌های تیمش به میدان نخواهد رفت. همچنین انتظار می‌رود مانه به جریمه مالی قابل توجه مواجه شود.

اما درحالیکه گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای درباره اتفاق عجیب و غریب رختکن بایرن مونیخ و سرنوشت سادیو مانه ادامه دارد چند رسانه آلمانی ساعتی پیش مدعی شدند با عذرخواهی سادیو مانه از سانه و دیگر هم‌تیمی‌هایش این موضوع حل و فصل شده است و حالا دیگر آینده او در بایرن در معرض خطر نیست.

در جدیدترین خبرهای منتشر شده گفته می‌شود لروی سانه در جریان مسابقه خطاب به مانه از کلمه‌ای نژادپرستانه استفاده کرده که ستاره سنگالی را عصبانی کرده است. بر اساس گزارش‌ها سادیو مانه امروز در مقابل هم‌تیمی‌هایش بابت اتفاقی که در رختکن رخ داده عذرخواهی کرده و رضایت آنها را جلب کرده است.

از سوی دیگر گفته می‌شود سادیو مانه روز سه‌شنبه خبر مرگ یکی از خویشاوندان نزدیکش را دریافت کرده بوده و به همین دلیل ناراحت و عصبانی بوده است. مدیران بایرن مطلع شدند که سادیو مانه یکی دو روز قبل از دیدار بایرن و منچسترسیتی مطلع شده بود که خاله‌اش در سنگال درگذشته و به همین علت از نظر روانی روزهای سختی را سپری می‌کرد. به نظر می‌رسد این موضوع روی تصمیم نهایی مدیران باشگاه درباره سادیو مانه تاثیرگذار خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qnzj3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لواندوفسکی تهدید به مرگ شد