تاریخ انتشار: 1402/01/26 12:47
کد خبر: 7773

بوسکتس آماده تمدید قراردادش با بارسلونا به خاطر مسی

کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا در آستانه تمدید قراردادش با این باشگاه اسپانیایی قرار دارد.
بوسکتس آماده تمدید قراردادش با بارسلونا به خاطر مسی

سرخیو بوسکتس که در پایان فصل جاری قراردادش با بارسلونا منقضی می‌شود، در آستانه عقد قرارداد جدیدی با این باشگاه کاتالونیایی است. روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا در شماره امروز (شنبه) خود گزارش داد؛ بوسکتس آماده پذیرش پیشنهاد تمدید قراردادی است که از سوی باشگاه بارسلونا دریافت کرده است، چون متقاعد شده که لیونل مسی تابستان پیش‌ رو به نوکمپ بازخواهد گشت.

بوسکتس که تمام دوران حرفه‌ای‌ را در باشگاه بارسلونا سپری کرده و از سال 2008 هم به عضویت تیم اصلی این باشگاه درآمد، تاکنون در 715 بازی برای آبی‌واناری‌ها به میدان رفته و آمار 18 گل‌زده و 44 پاس‌گل را به نام خود ثبت کرده است. پیش از این گفته می‌شد بوسکتس پیشنهادهایی از لیگ حرفه‌ای آمریکا (MLS) دریافت کرده اما ژاوی و مدیران باشگاه بارسلونا می‌خواهند کاپیتان خود را برای یک فصل دیگر در این تیم داشته باشند.

باشگاه بارسلونا قصد دارد برای فصل پیش‌ رو دستمزد بازیکنانی همچون جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس را کاهش دهد و در کنار این با فروش 24 درصد سهام استودیوی بارسلونا در ازای 100 میلیون یورو، بتواند تمدید قراردادهای خود را در لالیگا ثبت کند؛ همچنین با انجام این فرایند احتمال بازگشت مسی به نوکمپ را تسهیل ببخشند.

بوسکتس 34 ساله در این سال‌ها به بارسلونا برای کسب 31 جام مختلف از جمله 8 قهرمانی در لالیگا، 3 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و 7 قهرمانی در جام حذفی اسپانیا کمک کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36zry2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افزایش احتمال ماندن پیانیچ در بارسلونا با تحت‌تأثیر قرار دادن ژاوی