تاریخ انتشار: 1402/01/27 01:17
کد خبر: 7728

کادیز 0-2 رئال مادرید: تیم کارلتو نمی‌خواهد ناامید شود

رئال مادرید با کسب پیروزی 2-0 مقابل کادیز فاصله خود را با بارسلونا به 10 امتیاز کاهش داد.
کادیز 0-2 رئال مادرید: تیم کارلتو نمی‌خواهد ناامید شود

 رئال مادرید در یکی از بازی های هفته بیست و نهم لالیگا میهمان کادیز بود. این دیدار از ساعت 22:30 در ورزشگاه نوئوو میراندیلا آغاز شد و شاگردان کارلو آنچلوتی در شرایطی که ده‌ها موقعیت گل داشتند در نهایت حریف خود را با دو گل شکست دادند.

رئال از همان دقایق ابتدایی برتری محسوس خود را به حریف دیکته کرد اما با بدشانسی و سد محکمی به نام دیوید خیل مواجه شد. نفوذ و شوت خطرناک کریم بنزما در دقیقه 5 اولین موقعیت جدی بازی بود که بعد از برخور به مدافعان کادیز راهی کرنر شد.

لوکاس واسکز در دقیقه 15 با یک شوت روی پای دیدنی از سمت راست محوطه جریمه فاصله ای تا باز کردن دروازه میزبان نداشت اما دیول خیل توپ را به زیبایی مهار کرد. او سه دقیقه بعد نیز توانست راه توپ بنزما را در موقعیت تک به تک ببندد.

راموس دلا فلور در دقیقه 23 روی یک ارسال کرنر شوت خطرناکی را روانه دروازه رئال کرد که به طرز خطرناکی راهی اوت شد. با نزدیک شدن به دقایق پایانی موج جدیدی از حملات رئال شروع شد که طی آن در دقیقه 35 دروازه کادیز به شدت تهدید شد؛ بعد از اینکه خیل ضربه سبایوس را در موقعیت تک به تک مهار کرد، بنزما می توانست در ریباند توپ را گل کند اما ضربه او هم به تیر دروازه برخورد کرد.

این پایان کار نبود و رئال با تداوم حملات خود در دقیقه 40 صاحب موقعیتی دیگر شد که طی آن رودریگو با دروازه بان کادیز تک به تک شد ولی این بار هم خیل با پا توپ را مهار کرد. شوت روی پای سبایوس روی کرنر ارسالی از سمت راست در دقیقه 43 آخرین موقعیت شاگردان آنچلوتی در این نیمه بود که خیل با پرشی دیدنی آن را هم مهار کرد.

1852802

بعد از پایان نیمه اول با نتیجه 0-0، رئالی ها چهره تهاجمی خود را در نیمه دوم حفظ کردند. رودریگر با یک کنترل زیبا در دقیقه 50 فرصتی طلایی برای گلزنی داشت اما خیل با هوشیاری توپ او را در موقعیت تک به تک گرفت. آسنسیو در دقیقه 54 از پشت محوطه جریمه کادیز شانس خود را برای گلزنی آزمود که ضربه او جایی در چارچوب نداشت.

رئال در دقیقه 57 تا آستانه باز کردن دروازه کادیز پیش رفت اما رودریگو قدر پاس والورده را نداست و توپ را در حالی که دروازه خالی را مقابل خود می دید به اوت زد. یک دقیقه بعد روی توپگیری آسنسیو، والورده صاحب موقعیت گلزنی شد ولی ضربه او هم جایی در چارچوب نداشت.

بعد از چند موقعیت خوب دیگر رئال در دقیقه 64 روی شوت پای چپ کریم بنزما از داخل محوطه جریمه بار دیگر تیر دروازه حریف را به لرزه درآورد. حملات پردامنه میهمان سرانجام در دقیقه 73 نتیجه داد و ناچو فرناندز با شلیکی مهار نشدنی از پشت محوطه جریمه دروازه طلسم شده خیل را به زیبایی باز کرد.

سه دقیقه بعد از گل فرناندز، نوبت به مارکو آسنسیو رسید که با شوتی کات دار و زمینی از سمت راست محوطه جریمه کادیز، پاس والورده را به گل دوم رئال تبدیل کند.

بعد از به ثمر رسیدن گل دوم رئال شاهد حملاتی پراکنده از کادیز بودیم که نتیجه خاصی به همراه نداشت. شاگردان کارلتو نیز در این لحظات در تلاش بودند تا روی ضدحمله به گل های بعدی برسند. بازی اما گل دیگری نداشت و با پیروزی 2-0 رئالی ها به پایان رسید.

رئال مادرید با این پیروزی 62 امتیاز شد تا با یک بازی بیشتر فاصله خود با بارسلونای صدرنشین را به 10 امتیاز کاهش دهد. کادیز هم با 31 امتیاز در مکان پانزدهم قرار گرفت  تا همچنان خطر سقوط را احساس کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39r8w3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین خط آتش لالیگا برابر دیواری به‌نام بارسلونا
گزارش مارکا