تاریخ انتشار: 1402/01/27 23:33
کد خبر: 7690

فرشید پاداش : برای آبروی خودمان مقابل صدر جدولی ها جنگیدیم

مهاجم استقلال ملاثانی گفت:برای حفظ آبرو و شخصیت فوتبالی خود جلوی رقبای صدر جدولی جنگیدیم.
فرشید پاداش : برای آبروی خودمان مقابل صدر جدولی ها جنگیدیم

فرشید‌ ‌پاداش در کفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی پیرامون پیروزی در دو بازی اخیر استقلال ملاثانی برابر مدعیان صعود اظهار داشت :دو بازی خیلی سنگین پشت سر هم داشتیم که خداروشکر با اتحاد بچه ها و کادرفنی و مدیریت باشگاه هم قسم شدیم که بخاطر آبروی فوتبالی خودمون بتونیم در این چند هفته بهترین نتایج رو بگیریم.

پاداش در مورد دیدار جام حذفی با تیم هوادار گفت:مشتاقانه منتظر اون بازی هستیم تا بتونیم هم نماینده خوبی برای فوتبال خوزستان باشیم چون تنها نماینده باقی مانده در جام حذفی هستیم و هم نماینده خوبی برای تیمای لیگ یکی باشیم.

 مهاجم استقلال ملاثانی در مورد شرایط این تیم افزود:من نیم فصل دوم به این تیم ملحق شدم و من در تیمای خصوصی بودم میدونم مشکلات زیادی هست در این تیما در این مدت اکثریت هزینه های باشگاه و ما بازیکنان رو مدیرعامل تیم آقای علاقبند با اینکه خوزستانی نیست انجام داده و انتظار داریم بقیه عوامل استان به کمک ایشون و  تیم ۹۵ درصد بومی برسند .

وی خاطر نشان کرد: در آخر هم ایشالا بتونیم در این چند هفته پایانی به کمک هوادارامون نتایج خوبی بگیریم و بتونیم هم در لیگ هم جام حذفی دل مردم رنج دیده ملاثانی رو شاد کنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r5gw4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ آقای کمالوند هیس خرم آبادی ها فریاد می زنند!

عقده‌گشایی بیاتلو و شاگردانش در ایستگاه بیست و پنجم
خوشه طلایی ساوه 4 - 0 استقلال ملاثانی

پیروزی ارزشمند شهبا و شاگردانش در ایستگاه بیست و سوم
آرمان گهر سیرجان 2-0 استقلال ملاثانی