تاریخ انتشار: 1402/01/28 23:33
کد خبر: 7639

همبازی سردار آزمون زیر ذره‌بین نیوکسل

نماینده باشگاه نیوکسل از نزدیک شاهد درخشش و گلزنی فلوریان ویرتز، پدیده آلمانی بایرلوکوزن مقابل یونیون سن ژیلوار لیگ اروپا بود.
همبازی سردار آزمون زیر ذره‌بین نیوکسل

 فلوریان ویرتز، پدیده 19 ساله بایرلورکوزن زننده تک گل تیمش در جریان تساوی 1-1 مقالل یونیون سن ژیلوا در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا بود؛ جایی که نماینده باشگاه نیوکسل نیز از نزدیک تماشای درخشش او بود.

باشگاه نیوکسل که علاقه زیادی به جذب ویرتز دارد، عملکرد او را زیر نظر گرفته است. نماینده این باشگاه در جریان دیدار روز یکشنبه لوکوزن مقابل وولفسبورگ نیز در ورزشگاه حضور داشت اما هافبک آلمانی در این دیدار نیمکت نشین بود.

او در نیمه دوم به زمین آمد و یک کارت زرد گرفت اما نتوانست تاثیری در تغییر نتیجه داشته باشد و بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

ویرتز در حال حاضر یکی از برترین استعدادهای فوتبال آلمان به شمار می رود که باشگاههای زیادی تمایل به جذب او دارند. با این وجود باشگاه لوکوزن اما علاقه ای به فروش این بازیکن از خود نشان نداده است.

ویرتز اولین بازی خود را در می سال 2020 برای بایرلورکوزن انجام داد و در این مدت توانسته 23 گل در 95 بازی به ثمر برساند. او همچنین سابقه بازی در سطوح سنی مختلف تیم ملی آلمان را دارد و 6 بازی نیز برای تیم ملی بزرگسالان این کشور انجام داده است.

مالکان باشگاه نیوکسل که برای بازسازی این باشگاه هزینه کلانی در نظر گرفته اند، تلاش می کنند تا ویرتز را در جریان نقل و انتقالات تابستانی خود به خدمت بگیرند. آنها در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار دارند و برای داشتن تیمی در سطح این رقابت ها می خواهند هزینه های سرسام آور نقل و انتقالاتی خود را ادامه دهند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2orxl2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع تیم ملی آمریکا تا پایان فصل خانه‌نشین شد