تاریخ انتشار: 1402/01/30 18:06
بیانیه رسمی باشگاه شایان دیزل فارس در خصوص بازی برابر پارسا باغملک؛
کد خبر: 7570

روز سیاه در هفته دوم لیگ دسته سوم به ثبت رسید!+عکس

در هفته دوم از سری مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته سوم ، تیم شایان دیزل فارس مهمان تیم پارسا باغملک بود و در شرایطی کاملا بیگانه و عجیب متحمل شکست یک بر صفر شد.
روز سیاه در هفته دوم لیگ دسته سوم به ثبت رسید!+عکس

روابط عمومی باشگاه فوتبال شایان دیزل فارس با انتشار بیانیه‌ایی به شرایط عجیب دیدار برابر پارسا باغملک واکنش نشان داد، در متن این بیانیه آمده است:

چرا باید استادیومی که نه دارای نور مناسب، نه دارای چمن و نه حتی خط‌کشی!!! بوده از سمت ناظری که به عنوان نماینده فدراسیون حاضر شده برای برگزاری فوتبال مورد تایید قرار بگیرد؟؟!

دلیل اصرار به ادامه بازی بعد از سنگ پرانی‌ها!! و پرتاب اشیاء مختلف به سمت نیمکت تیم مهمان از سوی تماشاگران میزبان چه بوده؟

IMG_20230419_182653_543

جان و سلامتی بازیکنان فوتبال باید تا این حد بی ارزش باشد؟

چرا در حالی که در همه جای دنیا آوردن سیستم صوتی به ورزشگاه‌ها غیرمجاز می‌باشد ناظر فدراسیون باید برای تیم باغملک تفاوت قائل شود؟

اصرار برگزاری بازی در این شرایط داوری که از ترس جان خود یک پنالتی کاملا مضحک برای تیم میزبان گرفته از دو صحنه پنالتی برای تیم مهمان به راحتی چشم‌پوشی می‌کند و نتیجه بازی را به راحتی تغییر می‌دهد چه امید و انگیزه‌ای برای کار و رقابت در فضای سالم باقی می‌ماند؟

چه تضمینی وجود دارد که این شرایط زمینه ساز افزایش این دست اقدامات در ادامه مسابقات نباشد؟

IMG_20230419_182656_864

مجموعه فرهنگی ورزشی شایان دیزل با ابراز دلسردی از شرایط موجود، تنها خواهان برقراری عدالت در مستطیل سبز و برگزاری رقابت در شرایط عادلانه می‌باشد.

امید است در ادامه تدبیری برای شرایط موجود اندیشیده شود تا دیگر شاهد قربانی شدن تیم های زحمتکش و اخلاق مدار نباشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ydom4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داداش زاده: خیلی ها هدایت داماش را قبول نکردند/ برای بازی برگشت کاملا آماده هستیم