تاریخ انتشار: 1402/02/01 01:27
دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا
کد خبر: 7521

اسپورتینگ 1-1 یوونتوس: روز خوش بیانکونری کامل شد

یوونتوس با تساوی ۱-۱ مقابل اسپورتینگ به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کرد.
اسپورتینگ 1-1 یوونتوس: روز خوش بیانکونری کامل شد

در مسابقه برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا برابر اسپورتینگ قرار گرفت و در نهایت با توجه به پیروزی یک بر صفر در خاک ایتالیا، با تساوی یک بر یک امشب به دور بعدی صعود کرد. این نتیجه روز خوش شاگردان مکس آلگری را تکمیل کرد. پیش از این بازی حکم کسر 15 امتیاز در سری آ لغو شد و بیانکونری با روحیه بالا وارد مسابقه شده بود.
یوونتوس بازی خارج از خانه را با روحیه بالا و حرکات تمرین شده دنبال کرد؛ در دقیقه 4 فرار آنخل دی ماریا از سمت چپ خط دفاعی اسپورتینگ می‌توانست خطر جدی روی دروازه حریف ایجاد کند اما دخالت به موقع ایناسیو مانع از شکل گیری فرصت گلزنی شد. 

در دقیقه 9 آدریان رابیو از اشتباه مدافعان حریف بهترین بهره را برد. پس از ارسال ضربه کرنر دنیلو و برمر هر کدام در ضربه به توپ ضعیف عمل کرده تا در نهایت رابیو با یک ضربه والی اولین گلزن این بازی شود.

رابیو چهره قابل توجه نیمه اول مسابقه بود. او 11 دقیقه پس از گلزنی، توپ بلوکه شده در محوطه یوونتوس را دفع نکرد و روی اوگارته مرتکب خطا شد تا ضربه پنالتی به دست آمده توسط ادواردز به گل تبدیل شود و بازی یک بر یک به تساوی برسد.

اوگارته در دقیقه 24 به عنوان اولین بازیکن اخطاری این مسابقه لقب گرفت. او به دلیل خطای شدید روی فدریکو کیه‌زا از داور اخطار دریافت کرد.

اسپورتینگ پس از به ثمر رساندن گل تساوی تلاش زیادی برای تغییر نتیجه بازی داشت. در دقیقه 35 کرنر ارسالی پدرو گونچالوس با ضربه سر دیامانده همراه شد که خیلی خطرناک از کنار دروازه یووه به بیرون رفت. در نهایت نیمه نخست با همان تساوی به پایان رسید.

نیمه دوم اسپورتینگ با فشار روی خط دفاعی یوونتوس بازی را آغاز کرد. 5 دقیقه پس از شروع نیمه دوم خطای دنیلو روی گونچالوس توسط این بازیکن به سمت دروازه یووه ارسال شد. این ارسال به نظر می‌رسید به دست دوشان ولاهوویچ برخورد کرده است. داور مسابقه با استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی احتمال پنالتی را رد کرد و دستور به ادامه بازی داد.

ولاهوویچ با گذشت 10 دقیقه از نیمه دوم فرصت بسیار عالی گلزنی را از دست داد. خوان کوادرادو پس از نفوذ از سمت چپ خط دفاعی اسپورتینگ یک ارسال تند و تیز برای مهاجم صربستانی داشت که او در یکقدمی دروازه ضربه سر نامناسبی زد و موقعیت گلزنی از دست رفت.

یوونتوس یک فرصت خوب دیگر گلزنی را از دست داد. دقیقه 69 بود که ولاهوویچ با ارسال پشت مدافعان اسپورتینگ صاحب توپ شد و دو بازیکن را دریبل زد که توپ را به کیه‌زا پاس داد، او یک مدافع حریف را پیش روی خود می‌دید و نزدیک به محوطه شوتزنی کرد که ضربه‌اش داخل چارچوب نبود و به بیرون رفت.

کوادرادو 4 دقیقه پس از فرصت‌سوزی ولاهوویچ تلاش کرد تا با شوت از راه دور راهی به دروازه حریف پیدا کند اما شوت او درون چارچوب دروازه اسپورتینگ جای نداشت. یکی از نکات بازی در نیمه دوم اضافه شدن پل پوگبا به ترکیب یووه بود؛ او که در سال 2017 با منچستریونایتد قهرمان اروپا شده بود و امشب از دقیقه 71 به بازی اضافه شد.

گاتی 7 دقیقه مانده به پایان زمان قانونی بازی به جای ضربه به توپ به گردن دیامانده زد که با کارت زرد داور جریمه شد.

کواتس در دقیقه 89 می‌توانست با یک ضربه دقیق‌تر نتیجه بازی را برای اسپورتینگ تغییر بدهد اما سانتر از جناحین را با ضربه بی دقت به بیرون فرستاد. در دقیقه 3+90 طرفداران اسپورتینگ خوشحال شدند که یک ضربه پنالتی به سودشان به دست آمده اما ادواردز به دلیل تمارض پس از برخورد با کاستیچ کارت زرد دریافت کرد.

یوونتوس در آخرین دقیقه وقت اضافه فرصت داشت تا این بازی را هم با برتری پشت سر بگذارد که خروج به موقع دروازه‌بان اسپورتینگ مانع از استفاده کاستیچ شد.

اگرچه هر دو تیم تلاش داشتند تا نتیجه مسابقه را در نیمه دوم تغییر بدهند اما در نهایت بازی با تسااوی یک بر یک به پایان رسید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xbqp4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی یوونتوس در شب خود‌زنی منچستریونایتد در اولدترافورد/ تیم جهانبخش برد، آزمون پاس گل داد