تاریخ انتشار: 1395/04/29 00:13
کد خبر: 273167

پرسپولیس در سه بازی اول در فصل قبل از دروازه بان لطمه خورد

مهدی رحمتی از همراهی تیم استقلال در هفته های ابتدای لیگ محروم است.
پرسپولیس در سه بازی اول در فصل قبل از دروازه بان لطمه خورد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، جواد زرینچه از قرعه‌کشی لیگ برتر و دربی و تاریخ آن حرف زد و گفت، نمی‌داند چرا آن شب به یاد زوج حمید- جواد افتاده بودند.

قرعه‌کشی مسابقات لیگ سخت بود؟

نه! فقط زمانش یک مقدار طولانی بود. می‌شد این مراسم را زودتر آغاز می‌کردند یا یکسری از سخنرانی‌ها را حذف می‌کردند تا مراسم ریتم تندتری می‌گرفت. دعوت از دو خواننده محبوب و قرعه‌کشی سریع، کار را دلنشین‌تر می‌کرد. به هر حال این هم تجربه‌ای بود.

آن شب لباس‌های‌‌تان هم یک‌شکل بود. بعد از مدت‌ها یاد جام جهانی‌ افتادید؟

نمی‌دانم چه شد که یاد ما افتادند. شب خوبی بود و با حمید عزیز که از خوب‌های فوتبال است، قرعه‌کشی کردیم.

 

از قرعه استقلال راضی بودید؟

استقلال تا قبل از دربی فقط هفته دوم به اهواز می‌رود و غیر از آن تمام بازی‌هایش در تهران است و فکر نمی‌کنم اگر خودشان می‌خواستند این‌گونه برنامه‌ریزی کنند، می‌توانستند.

دربی هفته ششم را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بد نیست. به هر حال تا آن زمان استقلال تیمش را شناخته و ترکیب دست مربیانش آمده است ولی نمی‌دانم دو تیم چند ملی‌پوش دارند، با این وجود باز هم یک بازی قبل از دربی همه از اردوی تیم ملی برگشته‌اند و دربی خوبی خواهد شد.

استیلی گفت او قرعه اسم تیم‌ها را درآورده و زرینچه قرعه تاریخ را! چرا برج ۶ و هفته ۶ و روز ۲۶؟

(خنده) تا روز بازی ممکن است تاریخ تغییر کند و یک روز دیرتر و زودتر برگزار شود. ولی در کل همه اینها اعدادی هستند که ربطی به بازی تیم‌ها ندارند. هواداران دو تیم روی این اعداد حساسند. برج ۶ و هفته ۶ هم اتفاقی شد. یادم هست حسن تارزان (بوقچی قدیمی استقلال) هر وقت می‌خواست عدد ۶ را بگوید می‌گفت: ۱+۵ و حالا هم ما می‌گوییم روز بیست‌وپنج به علاوه یک در ماه ۵ به علاوه یکم با پرسپولیس بازی داریم که در هفته ۱+۵ است (خنده). این اعداد ۶ یا ۴ نمک فوتبال است. هر دو تیم همشهری هستند و متعلق به یک شهر. امیدوارم هر دو آنها همواره پرقدرت باشند چون هر زمان استقلال و پرسپولیس خوب هستند تیم ملی‌مان قدرتمندتر می‌شود. فوتبال با این کری‌خوانی‌ها دلنشین‌تر و دلچسب‌تر می‌شود.

رحمتی در دو بازی اول استقلال محروم است. غیبت او استقلال را به دردسر نمی‌اندازد؟

خیر! بچه‌های دیگر هستند و جای او را پر می‌کنند.

اما پرسپولیس فصل قبل در سه بازی اول از کمبود یک گلر خوب لطمه خورد.

حتماً نفر دومی که به استقلال آورده‌اند در حد استقلال بوده پس قطعاً می‌تواند جای رحمتی را پر کند وگرنه به این تیم نمی‌آمد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vpydb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 نبود رحمتی برای استقلال مهم نیست