تاریخ انتشار: 1402/02/09 10:29
کد خبر: 7126

واکنش جدید باشگاه استقلال به حرکت جنجال‌ساز بیرانوند/ از دروازه‌بان پرسپولیس شکایت کردیم

سرپرست باشگاه استقلال می‌گوید ریکاردو ساپینتو پس از دربی تحت فشار بوده و به همین دلیل با داوران صحبت‌ کرده است.
واکنش جدید باشگاه استقلال به حرکت جنجال‌ساز بیرانوند/ از دروازه‌بان پرسپولیس شکایت کردیم

دربی ۱۰۰ همانند دربی‌های دیگر با برخی حواشی همراه بود که مهم‌ترین آن مربوط به ریکاردو ساپینتو بود. سرمربی استقلال پس از پایان دیدار با پرسپولیس دوان دوان به سمت تیم داوری رفت و چند جمله بیان کرد؛ جملاتی که به هیچ وجه قابل ترجمه نبود و حتی باشگاه استقلال هم از برنامه «فوتبال برتر» درخواست کرد که صحبت‌های ساپینتو را در این برنامه ترجمه نکند. علاوه بر این روز سه‌شنبه وزیر ورزش در مجمع عمومی باشگاه استقلال از این باشگاه به دلیل ریخت و پاش‌های بی‌مورد انتقاد کرد.

حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال در خصوص این مسائل صحبت کرده است:

بازیکنان ما در دربی تحت فشار بودند 

او در ابتدا در خصوص دربی بیان می‌کند: بازی خوبی بود و بچه‌ها زحمت خود را کشیدند. ما در یکی دو صحنه از داوری متضرر شدیم و این موضوع هم یکی از عوامل باخت مان در دربی بود. البته باید بگویم پیش از دربی استقلال با برخی حواشی مواجه شد. مشکلاتی که استقلال در یک ماه گذشته داشت، باشگاه‌های دیگر نداشتند. استقلال با حواشی مدیریتی و موضوعاتی که در خصوص حذف از آسیا مطرح شد، روبه‌رو بود. این موضوعات باعث شد بازیکنان ما برای دربی تحت فشار باشند و نتوانند بازی خود را انجام دهند. با وجود این به بازیکنان و تیم فنی خسته نباشید می‌گویم چرا که تلاش خود را انجام دادند اما متأسفانه تلاش‌شان به ثمر ننشست.

هنوز شانس قهرمانی داریم

او در ادامه بیان می‌کند: استقلال با وجود باخت در دربی، شانس قهرمانی دارد و هنوز چیزی تمام نشده است. تلاش مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تیم این است که در بازی‌های باقیمانده بهترین نتایج را کسب کنیم. سه بازی تا پایان فصل داریم و باید این سه بازی را با پیروزی به پایان برسانیم. ممکن است همه چیز تغییر کند و اتفاقات دیگری در پایان فصل رقم بخورد. هرکاری از دست مان بربیاید برای شادی هواداران انجام می‌دهیم.

وزیر ورزش همیشه از ما حمایت می‌کند

سرپرست استقلال در خصوص برگزاری مجمع عمومی باشگاه که روز سه‌شنبه برگزار شد، می‌گوید: مجمع باشگاه برگزار شد و در این مجمع وزیر ورزش صحبت‌هایی داشتند و ما هم درخواست خود را از وزارت بیان کردیم. حقیقتاً وزیر ورزش و جوانان همیشه و در همه حال از ما حمایت می‌کند و از همین جا به وزیر محترم ورزش خسته نباشید می‌گویم. با تصمیم وزارت ورزش اعضای هیأت مدیره طبق روال فعلی به کار خود ادامه خواهند داد و فعلاً شاهد هیچ تغییری نخواهیم بود. اگر قرار به تغییری هم باشد، در روزهای آینده اتفاق می‌افتد.

مدیران سابق پاسخ هزینه‌ها را بدهند

کریمی این گونه به صحبت‌های وزیر ورزش و صحبت‌های ساپینتو پس از پایان بازی با داوران واکنش نشان داد: این هزینه‌ها بوده و باشگاه استقلال چنین هزینه‌هایی داشته اما این هزینه‌ها مربوط به الان نیست. حقیقتاً این موضوع را باید مدیران سابق پاسخ دهند و بگویند چرا این گونه هزینه کردند. در خصوص صحبت‌های ساپینتو با داوران باید بگویم که او بعد از بازی کاملاً تحت فشار بود و در این شرایط صحبتی کرد و از داور ناراحت بود. او مربی متعصبی است و تعصب زیادی به استقلال دارد و با تعصب کار خود را دنبال می‌کند.

با قدرت از ساپینتو حمایت می‌کنیم

سرپرست باشگاه استقلال در ادامه می‌گوید: باشگاه استقلال از تلاش‌ها و زحمات ریکاردو ساپینتو سرمربی ارزشمند خود تشکر و قدردانی می‌کند. برخی‌ها برای ساپینتو حواشی‌ای ایجاد می‌کنند و این افراد بدانند حاشیه‌هایی که سعی می‌کنند برای او درست کنند، بی‌فایده است و باشگاه حمایت کامل خود را از سرمربی‌اش اعلام می‌کند. او با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد و مدیریت هم همه جوره از او حمایت خواهد کرد. امیدواریم نتیجه این حمایت‌ها قهرمانی استقلال در پایان فصل باشد.

از دروازه‌بان پرسپولیس شکایت کردیم 

او در خصوص شادی عجیب علیرضا بیرانوند پس از پایان بازی که به نشانه بریدن سر استقلال دست خود را روی گلو قرار داد، می‌افزاید: شادی بیرانوند خیلی زشت بود و از او انتظار نمی‌رفت که چنین حرکتی انجام دهد. او بازیکن ملی است و باید همانند یک بازیکن ملی عمل کند. به هر حال از او به خاطر آن حرکت زشت شکایت کردیم و باید ببینیم کمیته انضباطی چه جریمه‌ای برای او در نظر خواهد گرفت.

آخر فصل درباره ساپینتو تصمیم می‌گیریم 

کریمی در پاسخ به این سؤال که آیا فصل آینده ساپینتو در استقلال به کار خود ادامه خواهد داد، می‌گوید: مشخص نیست و آخر فصل وضعیت او مشخص می‌شود. در حال حاضر به این فکر می‌کنیم که بتوانیم در پایان فصل نتیجه خوبی بگیریم و در واقع هدف خود ساپینتو قهرمانی با استقلال است و برای رسیدن به این مهم خیلی تلاش می‌کند. در حال حاضر در تلاش هستیم بزودی بتوانیم بخش دیگری از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم تا بازیکنان بدون دغدغه به کار خود ادامه دهند و برای قهرمانی تیم تلاش کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27xke4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی عملکرد بیرانوند و حسینی در دربی

2 پرسپولیسی و یک استقلالی رکوردار کلین شیت؛ بیرانوند در جایگاه نهم!
حجازی و عابدزاده همچنان صدرنشین جدول کلین شیت