تاریخ انتشار: 1402/02/15 00:17
کد خبر: 6851

باشگاه استقلال: بیانیه سازمان لیگ کذب محض است!

بعد از اعتراض سرپرست و کادر فنی تیم استقلال به انتقال بازی پیکان – پرسپولیس به استادیوم آزادی، سازمان لیگ بیانیه‌ای صادر و تاکید کرد این تصمیم با موافقت باشگاه استقلال گرفته شد.
باشگاه استقلال: بیانیه سازمان لیگ کذب محض است!

سازمان لیگ در بیانیه‌ای که ساعاتی پیش منتشر کرد، افراد معترض در کادر فنی تیم استقلال را به دلیل مصاحبه‌هایی که داشتند، تهدید به حضور در کمیته اخلاق کرد! حالا باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای جدید به بیانیه سازمان لیگ پاسخ داد.

بیانیه باشگاه استقلال اینچنین آغاز شده است: سازمان لیگ فوتبال ایران، امشب در بیانیه‌ای مدعی شد انجام مسابقه پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، با موافقت مدیرعامل باشگاه استقلال صورت گرفته که ارائه توضیحاتی در همین خصوص ضروری است:

۱- بیانیه سازمان لیگ، کذب محض و فرار رو به جلو است. مسئولان سازمان لیگ که به دلیل تصمیمات عجیب و یک طرفه خود تحت فشار قرار گرفته‌اند، قصد فرافکنی دارند. لطفا مسئولیت کارهایی که کرده‌اید را گردن بگیرید.

۲- باشگاه استقلال از ابتدا به چنین تصمیم عجیبی معترض بود و این مسئله را اعلام کرد. به نظر می‌رسد تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری مسابقه در ورزشگاه آزادی از پیش تعیین شده بود وگرنه چه دلیلی داشت جلسه را ظهر روز پنجشنبه برگزار کنند که دیگر زمانی برای تغییر محل بازی وجود نداشته باشد؟

۳- سازمان لیگ توضیح دهد که به چه دلیل روی انجام این مسابقه در آزادی اصرار داشت؟ با وجود این که نمایندگان شورای تامین در جلسه اعلام کردند بازی در آزادی نباشد و در ورزشگاه انقلاب کرج که استادیوم معرفی شده توسط پیکان است و یا حتی شهر دیگری برگزار شود، به چه دلیل مخالفت کردید؟! اصرار سازمان لیگ روی ورزشگاه آزادی و حضور تماشاگران به چه دلیل است؟ به جای پاسخگویی به شبهات، ابهامات و تصمیمات عجیب، توپ را به زمین دیگران می‌اندازید؟

۴- حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، فردا به طور کامل در خصوص مسائل اخیر، صحبت خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48mym3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرپرست استقلال: حاضر نیستیم با پدیده در تختی بازی کنیم