تاریخ انتشار: 1402/02/17 00:16
کد خبر: 6710

اعتراف بازیکن پیکان: موعود هند را پنالتی نگرفت!

پرسپولیس با پنالتی ای از سد تیم پیکان گذشت که حرف و حدیث هایی به همراه داشت. آیا در محوطه جریمه پنالتی خطای هند رخ داده بود؟
اعتراف بازیکن پیکان: موعود هند را پنالتی نگرفت!

تصاویر آهسته تلویزیونی می خواست این گونه تداعی کند که توپ به دست مدافع تیم پیکان برخورد کرده است و داور به سود تیم پرسپولیس پنالتی اعلام کرد. حتی برخی از کارشناسان داوری هم گفتند توپ به دست مدافع تیم پیکان برخورده کرده  است.

به طور مثال حیدر سلیمانی یکی از کارشناسان داوری در این باره گفته است: « حیدر سلیمانی: داور خطای هند مدافع پیکان را اعلام کرد. در لحظه اول و زمانی که پریرا در محوطه جریمه سرنگون شد، همه فکر کردند به دلیل پشت پای مدافع پیکان خطا اعلام شد، اما در آن لحظه آقای بنیادی‌فر عکس‌العملی نداشت، اما به محض اینکه مدافع پیکان توپ را با دست کنترل کرد، داور اعلام پنالتی کرد که تصمیم او درست بود.»

اما جالب است بدانید موعود برخورد توپ به دست مدافع تیم پیکان را پنالتی نگرفته است. غلامرضا ثابت ایمانی، بازیکن تیم پیکان در این باره می گوید: «نمی‌دانم موعود بنیادی‌فرد چه پنالتی‌ گرفت. به او گفتم آیا خطای هند را گرفتی؟ گفت خیر، هُل دادن بازیکن پیکان را گرفتم. به داور گفتم اصلا پنالتی نبود و خودت فردا زیر فشار می‌روی اما می‌گفت قسم می‌خورم که پنالتی بود.»

جالب اینکه چند کارشناس داوری دیگر هم در مورد پنالتی در مورد صحنه برخورد توپ به دست مدافع پیکان اظهار نظر کرده‌اند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j7vz4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افشاگری بازیکن پیکان از دلیل پنالتی/ معادله 2مجهولی برای بنیادی‌فر و پرسپولیس