تاریخ انتشار: 1402/02/17 17:06
15 کاندیدای فوتبالی و غیر فوتبالی ثبت نام کردند؛
کد خبر: 6675

ثبت نام های عجیب و غریب کاندیداهای ریاست فوتبال خراسان رضوی در روز پایانی

برای حضور در انتخابات ریاست هیات فوتبال استان خراسان رضوی 15 نفر ثبت نام کردند.
 ثبت نام های عجیب و غریب کاندیداهای ریاست فوتبال خراسان رضوی در روز پایانی

حامد بهروزی راد؛ مهلت ثبت نام کاندیداتوری ریاست هیئت فوتبال خراسان رضوی که از هفته گذشته آغاز شده بود، روز شنبه ١۶ اردیبهشت به پایان رسید.

اتفاق جالب در روز پایانی ثبت نام بود به طوری که طی روزهای قبل تنها 3 نفر کاندیدا شده بودند اما دیروز با حضور 12 نفر دیگر جمع کاندیداهای انتخابات ریاست فوتبال استان خراسن رضوی به 15 نفر رسید.

 سیدحسین علوی مقدم و مهدی ناصحی دو عضو شورای شهر مشهد در کنار محسن ترکی و محسن قهرمانی دو داور با سابقه فوتبال خراسان از مهم ترین افراد ثبت نام کرده روز گذشته بودند.

علاوه بر این افراد ؛ احسان اصولی، ریاست کنونی هیئت فوتبال استان و حسین پروانه حسینی، رئیس انجمن فوتبال کارگری خراسان رضوی و نیز دو فرد مهم ثبت نام کرده در روزهای گذشته هستند.

از عجایب ثبت‌نام‌های صورت گرفته به نام افرادی همچون رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار، رئیس هیئت مدیره جایگاه دارانCNG، بازنشسته سازمان اوقاف، دبیرکمیسیون ایثارگران شورای شهر و رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش  می توان اشاره کرد.

شمار افراد ثبت نام کرده جهت حضور در انتخابات به ١۵ نفر رسید و اکنون باید منتظر تایید های لازم از طرف فدراسیون فوتبال باشیم.

حال در پایان اشاره ای به این مهم داشته باشیم که آیا حضور افراد کرسی نشین در شورای شهر مشهد مبنی بر هدایت  فوتبال استان خراسان رضوی جایز و کارآمد است ؟!

این مهم را به افکار عمومی و کارشناسان فوتبال  واگذار می‌کنیم و حتما فرتاک ورزشی در این زمینه گزارش ها و مصاحبه هایی را انجام خواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48mvl3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار مدیران شهر خودرو و ریئس هیات فوتبال خراسان رضوی