تاریخ انتشار: 1402/02/25 20:35
کد خبر: 6149

تصمیم غیرمنتظره بارسا؛ گزینه عجیب برای کاپیتانی!/ افتخار بزرگ برای بازیکن ۲۴ ساله

در ادامه برنامه‌های ژاوی برای جوان‌گرایی در بارسلونا فصل آینده رونالد آرائوخو به عنوان یکی از کاپیتان‌های این تیم معرفی خواهد شد.
تصمیم غیرمنتظره بارسا؛ گزینه عجیب برای کاپیتانی!/ افتخار بزرگ برای بازیکن ۲۴ ساله

بارسلونا همچنان در یک دوره گذار به سر می‌برد و نتوانسته بعد از پایان کار نسل طلایی‌اش به نسل جدیدی برسد که در سطح آن ستاره‌های درخشان باشد.

بخش بزرگ ستاره‌های فعلی بارسلونا در اواخر دوران فوتبالی خود به سر می‌برند و کادر فنی و مدیران باشگاه می‌ترسند در صورت طی نشدن سریع فرایند گذار در آینده میان‌مدت برای رهبری تیم در درون زمین دچار مشکل شوند.

برای نمونه باید به جدایی کاپیتان سرخیو بوسکتس در تابستان امسال اشاره کرد. بعد از او ستاره‌هایی که بیشترین شانس را برای به دست آوردن بازوبند کاپیتانی دارند به ترتیب عبارتند از سرژی روبرتو، جوردی آلبا و مارک آندره تراشتگن. در بارسلونا بازوبند کاپیتانی بر اساس سنت قدیمی بر اساس سابقه بیشتر به ستاره‌ها تعلق می‌گیرد و هر بازیکنی که بیشترین سابقه را در پوشیدن پیراهن تیم داشته باشد به عنوان کاپیتان اول معرفی می‌شود.

اما رسانه‌های کاتالان می‌گویند ژاوی قصد دارد این سنت قدیمی را تغییر دهد. بر اساس این گزارش‌ها ستاره جوانی که با این تصمیم ژاوی شانس زیادی برای رسیدن به کاپیتانی دارد رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه‌ای است. گفته می‌شود او فصل آینده یکی از کاپیتان‌های تیم خواهد بود.

یکی از عوامل اصلی در انتخاب آرائوخو برای شروع این تغییر و تحول، شخصیت ویژه او بوده است. او بارها تعهد جدی‌اش به باشگاه را نشان داده و از این توان برخوردار است که در زمانهای دشوار تیم را به جلو هدایت کند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/365aj2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


۵ ایراد از تیم منچسترسیتی بعد از شکست برابر لستر