تاریخ انتشار: 1402/02/30 23:21
کد خبر: 5880

آرسنال باخت، منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد

ثبت شکستی دیگر در کارنامه توپچی‌های لندن، منچسترسیتی را بدون زحمت انجام بازی‌اش برابر چلسی در هفته جاری، قهرمان لیگ برتر انگلیس کرد.
آرسنال باخت، منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد

در ادامه بازی بازی‌های هفته سی‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس، امشب (شنبه) تیم فوتبال آرسنال با نتیجه یک بر صفر به میزبان خود ناتینگهام فارست باخت و نتوانست از فاصله 4 امتیازی خود با منچسترسیتی صدرنشین بکاهد. به این ترتیب با توجه به اینکه آرسنال تنها یک بازی دیگر تا پایان فصل دارد، جبران این اختلاف برای توپچی‌ها غیرممکن و منچسترسیتی بدون آنکه سی‌و‌ششمین بازی فصلش را انجام دهد قهرمان لیگ برتر انگلیس شد. تک گل منجر به شکست آرسنال را تایوو آونی در دقیقه 19 به ثمر رساند.

سیتی که به جز بازی فردا مقابل چلسی در خانه (18:30)، دو بازی دیگر تا پایان فصل دارد، به لطف شکست آرسنال، برای سومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر شد و نهمین قهرمانی‌اش در بالاترین سطح از فوتبال باشگاهی انگلیس را کسب کرد. این تیم پیش از این در سال‌های 1937، 1968، 2012، 2014، 2018، 2019، 2021 و 2022 قهرمان لیگ برتر شده بود. تیم پپ گواردیولا پس از قهرمانی در لیگ برتر، حالا روی دو فینالی که در آنها حضور دارد، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا تمرکز خواهد کرد تا رؤیای سه‌گانه‌اش را محقق کند.

آرسنال هم با قبول شکست در آخرین بازی خارج از خانه‌اش در این فصل، 81 امتیازی و در رده دوم باقی ماند تا بازی آخرش در این فصل که در خانه مقابل ولورهمپتون است کاملاً جنبه تشریفاتی داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ed7y2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خوشحالی هالند از تونل افتخار: چنین چیزی ندیده بودم!