تاریخ انتشار: 1402/03/02 23:41
کد خبر: 5758

شب تلخ همدانی ها در ورزشگاه امام رضا (ع)مشهد

جمشیدیان تنها ده دقیقه تا بقا فاصله داشت
شب تلخ همدانی ها در ورزشگاه امام رضا (ع)مشهد

از سری رقابت های لیگ یک فوتبال کشور و از هفته پایانی این مسابقات ، دو تیم خیبرخرم آباد و شهرداری همدان در شب بارانی ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف یکدیگر رفتند .

در ادامه ابتدا با حملات شاگردان فراز کمالوند که عدم صعودشان از پیش تر مسجل شده بود چندین موقعیت خطرناک برای خیبری ها بدست آمد که با دقتی مهاجمان میزبان راه به جایی نداشت .

و اما تعویض های جمشیدیان رفته رفته تا حدودی توسط بازیکنان میهمان موقعیت هایی بوجود آمد ، اما از یکطرف زمین بارانی این مسابقه و از طرفی شرایط بسیار حساس این دیدار کمی کار را برای شاگردان بازیکن اسبق سپاهان سخت کرده بود .

این حملات از سمت هر دو تیم ادامه داشت ، اما آورده ای بهمراه نداشت و هیچ توپی از خط دروازه ها عبور نکرد .

 اما نکته ای که به نوعی شبی فراموش نشدنی و تلخی را برای نماینده همدان و احمد جمشیدیان جوان بهمراه داشت این بود که تا بقا در لیگ یک تنها حدود ۱۰ دقیقه زمان کافی بود تا این تراژدی تلخ تبدیل به شیرینی برای انها شود .

لذا این مهم اتفاق نیوفتاد و تمام امیدها برای کاروان شهرداری همدان در مشهد باتوجه به گل رسیدن خلیج فارس ماهشهر به یاس تبدیل شد .

تا دراماتیک ترین اتفاق تلخ و فراموش نشدنی جمشیدیان در مشهد و ورزشگاه امام رضا (ع) در سوم خرداد به وقوع پیوسته و در دفتر خاطرات این مربی ثبت گردد .

مجتبی رجب زاده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jjao4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدال جذاب احمد جمشیدیان و وحید رضایی
شهرداری همدان-مس شهر بابک؛