تاریخ انتشار: 1402/03/04 00:51
کد خبر: 5689

هوادار - پرسپولیس؛ مُچ‌اندازی متخصص با قهرمان!

دومین مسابقه مرحله نیمه نهایی جام حذفی امروز (پنجشنبه) بین دو تیم پرسپولیس و هوادار برگزار خواهد شد تا حریف استقلال در دیدار فینال مشخص شود.
هوادار - پرسپولیس؛ مُچ‌اندازی متخصص با قهرمان!

 تیم‌های هوادار و پرسپولیس دومین دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی را از ساعت 18:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه بدون تماشاگر پاس قوامین تهران برگزار خواهند کرد. این مسابقه سومین دیدار فصل دو تیم است. بازی رفت لیگ با نتیجه 3 بر یک به سود پرسپولیس و دیدار برگشت با نتیجه یک بر صفر به سود هوادار خاتمه یافته است.

پرسپولیس در بهترین فرم خود قرار دارد و با 7 برد پیاپی، هفته گذشته هشتمین قهرمانی لیگ برترش را در قائمشهر کسب کرد. این تیم به دنبال این است که جام حذفی را هم به دست بیاورد و برای سومین مرتبه در تاریخ فوتبال ایران دبل کند. سرخپوشان پیش از این در سال 77 و 98 هم در لیگ و هم جام حذفی قهرمان شدند. در طرف مقابل هوادار هم به عنوان یک حریف سرسخت با هدف شکست پرسپولیس به زمین می‌آید. هوادار فصل گذشته توانسته بود در دو بازی رفت و برگشت 2 امتیاز حساس را از شاگردان گل‌محمدی بگیرد و قطعاً به راحتی اجازه نخواهد داد پرسپولیس به فینال جام حذفی برسد.

وقتی به نیمکت هوادار نگاه کنیم بیشتر متوجه کار سخت پرسپولیسی‌ها خواهیم شد، جایی که ساکت الهامی تخصصش را با 2 قهرمانی حذفی همراه تراکتور و نساجی در 3 سال گذشته نشان داده و به دنبال سومین جام است. پرسپولیس اگر می‌خواهد به فینال و بعد از آن قهرمانی برسد، باید ابتدا «مُچ» مربی قهرمان فصل گذشته را بخواباند. پرسپولیس روی کاغذ برتری نسبی نسبت به هوادار دارد اما شاگردان گل‌محمدی اگر مثل دیدار برگشت لیگ برتر، غفلت کنند دیگر جای جبران نخواهند داشت و باید از جام حذفی کنار بروند.

پرسپولیس برای رسیدن به نیمه نهایی تیم‌های ون پارس اصفهان، سپاهان و گل گهرسیرجان را از پیش رو برداشت و هوادار تا رسیدن به نیمه‌نهایی مقابل تیم‌های چادرملو، مس رفسنجان و استقلال ملاثانی قرار گرفت.

 روز گذشته استقلال در نخستین دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی در یک بازی یک طرفه و پرگل نساجی را با 4 گل شکست داد تا به عنوان در فینال در انتظار برنده دیدار پرسپولیس و هوادار باشد. در صورت برتری پرسپولیس هفته آینده شاهد انجام دربی شماره 101 پایتخت خواهیم بود. با اعلام سازمان لیگ، دیدار فینال روز سه‌شنبه 10 خردادماه از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qp8a2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل باشگاه هوادار: در ورزشگاه پاس قوامین با پرسپولیس بازی می‌کنیم