تاریخ انتشار: 1395/08/26 14:32
کد خبر: 248832

شرایط استقلال خوزستان بدتر از قبل

از وقتی استقلال خوزستان دچار بحران مالی شده، مسوولان زیادی در مورد حل مشکلات صحبت کردند و به گونه‌ای به تیم روحیه دادند اما جواد نعمتی‌نژاد مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان ترجیح داد سکوت کند.
شرایط استقلال خوزستان بدتر از قبل

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، او در روزهایی که سکوت کرده بود تنها یک جلسه با اعضای تیم داشت که نتیجه آن هم خیلی عجیب بود.
نعمتی‌نژاد وقتی با اعتراض بازیکنان برای بی‌پولی مواجه شد، برای اینکه به این مساله پایان بدهد، یک تصمیم عجیب گرفت. مدیرعامل باشگاه به بازیکنان استقلال خوزستان رضایتنامه داد که در صورت ادامه بی‌پولی تا نیم فصل، می‌توانند یکطرفه قرارداد خود را فسخ کنند و به تیم دیگری بروند.
در این مدت هم پیشنهادهای زیادی برای بازیکنان شاخص استقلال خوزستان رسید اما جواد نعمتی‌نژاد مدیرعامل باشگاه باز هم سکوت خود را ادامه داد. این سکوت تا دیروز ادامه داشت که در نهایت با حرف‌های عجیبی شکست، حرف‌هایی که از نظر خیلی از اعضای تیم چندان جالب نبود.
نعمتی‌نژاد درباره مشکلات مالی تیم می‌گوید: «مشکلات مالی فقط مختص استقلال خوزستان نیست و اکثر باشگاه‌ها با آن دست به گریبان هستند. ما هم تلاش می‌کنیم از طریق مالک باشگاه و حامی مالی این مشکل را حل کنیم. آقای تاج همواره حمایت کرده‌اند و حالا هم قول مساعد داده‌اند. ما در تلاشیم تا بازی‌های لیگ و آسیایی را دنبال کنیم. هدف ما در باشگاه استقلال خوزستان بازیکن‌سالاری نیست. می‌خواهیم حرفه‌ای کار کنیم. بازیکن باید بداند کارمند باشگاه است. برای هیچ بازیکنی محدودیت قایل نمی‌شویم. قرار نیست بازیکنان تعیین تکلیف کنند و باشگاه‌ها تابع آنها باشند. بازیکنان باید احترام بگذارند. اگر کسی خواست برود ما مانع نخواهیم شد.»
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در حالی این صحبت‌ها را بیان کرد که تا الان هیچ‌گونه بی‌احترامی از سوی اعضای تیم ندیده اما نکته عجیب این است که او به جای حمایت از تیم، اعلام کرده هر بازیکنی می‌خواهد برود مانعش نمی‌شود.
این مساله از نظر خیلی‌ها، بی‌اعتنایی مدیرعامل باشگاه به تیم است. مساله‌ای که خیلی‌ها معتقد بودند از مدت‌ها قبل وجود داشته اما این روزها علنی شده. به هر حال نعمتی‌نژاد در حالی این حرف‌ها را بیان کرده که سیروس پورموسوی تلاش زیادی می‌کند تا بازیکنان را در تیم نگه دارد.
 پورموسوی در مورد مذاکرات صورت گرفته با برخی بازیکنان تیم و اینکه بعضی از بزرگان استقلال خوزستان مرتب حرف از جدایی می‌زنند، توضیح می‌دهد: «من با بچه‌ها صحبت کردم و به آنها گفتم طبق قول و وعده‌ای که داده‌اند ما 5 بازی داریم تا نیم‌فصل که تکلیف روشن می‌شود.
من همیشه با آنها قبل از تمرین صحبت می‌کنم و مطمئن هستم هیچکدام از بازیکنان تیم دوست ندارند این تیم را رها کنند مگر اینکه پول تزریق نشود. من که نمی‌توانم بیش از این کاسه داغ‌تر از آش باشم. شاید با تداوم این وضعیت نمی‌خواهند پول بدهند تا بازیکنان بروند.
 هیچ پیگیری صورت نگرفته و هیچ‌کس جلو نمی‌آید به مدیرعامل تیم بگوید بابت چه مساله‌ای این تصمیم را گرفتی و به بازیکنان رضایتنامه دادی؟ امیدوارم قول و قرارها عملی شود و هر اتفاقی قرار است بیفتد قبل بازی با سیاه‌جامگان رخ دهد تا از نظر روحی و روانی تیم شرایط خوبی پیدا کند.»
این صحبت‌ها نشان می‌دهد وضعیت استقلال خوزستان بدتر از قبل شده. از یک طرف بحث بی‌پولی تیم را دچار شرایط متفاوتی کرده، از طرف دیگر صحبت‌های مدیرعامل و حالا سرمربی تیم که انگار ناامید شده.
حالا باید منتظر ماند و دید تا نیم‌فصل چه اتفاقاتی می‌افتد. آیا پول می‌رسد و به این اتفاقات بد پایان داده می‌شود یا اینکه شرایط هر روز بدتر از قبل خواهد شد و در نهایت تیم شرایط بحرانی‌تری خواهد داشت

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ebyyy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش دبیر هیات مدیره استقلال به یک شایعه