تاریخ انتشار: 1395/08/26 15:06
کد خبر: 248825

زرینچه: کی روش حق داشت، بازی دیروز فوتبال نبود

کارشناس فوتبال گفت: اعتقاد دارم دو دیدار ابتدایی دور برگشت برای ایران خیلی مهم است.
زرینچه: کی روش حق داشت، بازی دیروز فوتبال نبود

به گزارش فرتاک ورزشی، جواد زرینچه در خصوص تساوی ایران مقابل سوریه اظهار داشت: به نظر من دیدار روز گذشته را نمی توان فوتبال نامید. بیشتر گل بازی بود تا فوتبال و به نوعی از شرایط بازی هر دو تیم دور بودند. تماشاگران این بازی اصلا هیچ کار تاکتیکی در زمین ندیدند. 

وی ادامه داد: بازیکنان ما دیروز خیلی تلاش کردند و یک امتیاز هم در آن زمین هم نتیجه بدی محسوب نمی شود. ما هنوز صدر جدول هستیم و مطمئن هستم در بازی های برگشت بهتر ظاهر خواهیم شد.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره عصبانیت روز گذشته کی روش خاطرنشان کرد: به نظرم حق داشت که عصبانی شود. هر آدم دیگری جای او بود همین رفتار را داشت. از شرایط زمین گرفته تا داوری و وقت کشی همه چیز علیه ما بود. به هر حال یک مربی باید در این شرایط کمی هم خودش را کنترل کند اما همین که تیم ملی بدون بازیکن مصدوم برگشت، باید خدا را شکر کنیم. 

زرینچه در پایان افزود: بنده اعتقاد دارم دو دیدار ابتدایی دور برگشت برای ما خیلی مهم است. اگر در این دو دیدار به پیروزی برسیم دیگر صعودمان به جام جهانی قطعی خواهد شد اما این را هم باید در نظر داشته باشیم امتیازات خیلی به هم نزدیک شد و همین باعث می شود حساسیت بازی ها بالاتر برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/367pp7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گل ایران صحیح بود + تصویر