تاریخ انتشار: 1402/03/05 22:49
کد خبر: 5546

یک استقلالی واقعیت را درباره پرسپولیس فاش کرد

عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال، توضیحاتی را درباره امضا نکردن اسناد باشگاه پرسپولیس ارائه کرد.اولیایی: واقعیت را می‌گویم پرسپولیس دولتی است!
یک استقلالی واقعیت را درباره پرسپولیس فاش کرد

 کاظم اولیایی عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال، صبح امروز مهمان برنامه ورزشگاه بود و توضیحات مفصلی را در خصوص بحث مالکیت استقلال و پرسپولیس و صدور مجوز حرفه‌ای برای این دو باشگاه مطرح کرد.

اولیایی در بخشی از صحبت‌های خود در خصوص اینکه ظاهرا از ۵ عضو کمیته بدوی، او و حمیدرضا آصفی مدارک باشگاه پرسپولیس امضا نکرده‌اند گفت: تمام اعضای کمیته بدوی زحمت کشیده و همگی صادقانه رفتار کردند. اصلا در این کمیته بحث رنگی و اختلاف‌های این چنینی مطرح نبود اما هر کدام از افراد باید به نتیجه‌ای برسند.

وی در ادامه گفت: نمی‌توانیم پنهان کنیم که استقلال و پرسپولیس دو باشگاه دولتی هستند. وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی در ۱۵ روز گفتند ما مالک هستیم. قربان‌زاده به تلویزیون آمد و گفت من هیئت مدیره هستم اما با فتح‌الله‌زاده چالش داشت. در ادامه وزارت ورزش نامه نوشت که انتخاب هیئت مدیره وظیفه ما است. در این شرایط نمی‌توانیم چیزی پنهان کنیم.

اولیایی در خصوص اینکه آیا همین مصاحبه‌ها سبب زیر سوال رفتن مالکیت پرسپولیس نمی‌شود، گفت:‌ حتما، اما راهکار وجود دارد باید صادقانه عمل شود و راه را درست برویم. در این شرایط اسناد ما در کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد قبول قرار می‌گیرد. نمی‌گویم چگونه عمل کردیم اما باید صادقانه عمل کنیم. آقای تاج به عنوان نایب رئیس AFC که از قدرت لازم برخوردار است باید واقعیت را بگوید که دو باشگاه دولتی داریم و مطابق قوانین داخل کشورمان آن‌ها را به سازمان خصوصی‌سازی داده‌ایم. ۱۰ درصد و مقداری بالا و پایین‌تر از سهام ۵۱ درصد را هم برای فروش گذاشته‌ایم اما موفق به این کار نشدیم. بگذریم از اینکه مدل غلطی انتخاب کردیم اما برای خصوصی‌سازی اقدام کرده‌ایم. در همین اساسنامه آمده اگر از لحاظ حقوقی تغییراتی در ماهیت باشگاه‌ها می‌دهید باید به AFC اعلام کنید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yp9j4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ثبات مدیریت وقت مدیرعامل نیست/این همه تغییر برای استقلال خوب نیست

بازگشت استقلال به آسیا در گرو دفاع جانانه در AFC!
با اعلام عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای