تاریخ انتشار: 1395/04/29 10:03
کد خبر: 273149

رضا نوروزی به روزهای اوجش بر می گردد

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان اعتقاد داد تیمش می تواند در لیگ شانزدهم نتایج خوبی کسب کند
رضا نوروزی به روزهای اوجش بر می گردد

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، نادر دست نشان، درباره  شرایط تیمش اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. تمرینات خوب و منظمی را هم انجام دادیم. اکثر بازیکنان مد نظرمان را جذب کردیم و انشاءالله بتوانیم با قدرت لیگ را آغاز کنیم.

 

وی درباره جذب رضا نوروزی بیان داشت: رضا نوروزی در استیل آذین شاگرد خودم بود. او روزهای اوج خود را از استیل آذین شروع کرد اما چند سالی است دچار بدنشانسی شده است. صحبت های زیادی با او انجام دادیم تا انشاءالله بتواند به روزهای اوج برگردد و برای صنعت نفت آبادان مفید باشد. 

 

سرمربی تیم نفت آبادان درباره اینکه گفته می شود جذب محمد عباس زاده منتفی شده است، عنوان کرد: عباس زاده هنوز با باشگاه توافق مالی نکرده اما در حال رایزنی هستیم تا توافق حاصل شود و بتوانیم او را جذب کنیم. من دوست دارم عباس زاده هم در نفت آبادان به روزهای خوب گذشته اش برگردد.

 

دست نشان درباره ترکیب جوان تیم نفت آبادان افزود: ما در این فصل با توجه به بضاعت مالی مان بازیکن جذب کردیم. جوانان خیلی خوبی داریم و البته چند بازیکن خوب هم به جمع ما اضافه شده است. امیدوار هستیم تا بتوانیم با این جوانان روزهای خوشی را تجربه و بزرگی کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gmjj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست نشان، شاید فقط تا هفته ششم/قرعه ای سخت برای مربی صنعت نفت آبادان