تاریخ انتشار: 1402/03/08 22:47
کد خبر: 5359

۴۸ ساعت مهم و سرنوشت‌ساز در انتظار ساپینتو؛ تمدید با استقلال یا ترک تهران؟

باشگاه استقلال در فاصله ۴۸ ساعت مانده تا بازی با پرسپولیس هنوز قرارداد ریکاردو ساپینتو را تمدید نکرده است.
۴۸ ساعت مهم و سرنوشت‌ساز در انتظار ساپینتو؛ تمدید با استقلال یا ترک تهران؟

حجت کریمی، در هفته‌های اخیر به دفعات از تمایل باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو خبر داده است و حتی گفت باشگاه استقلال جزء ریکاردو ساپینتو گزینه دیگری برای فصل آینده ندارد اما تا به  امروز اقدام عملی در این باره صورت نگرفته است.

در همین کش و قوس شنیده شد یکی دو باشگاه لیگ برتری از جمله گل گهر خواهان در اختیار گرفتن ریکاردو ساپینتو هستند که این اخبار واقعیت دارد اما برنامه ریکاردو ساپینتو چیز دیگری است. او اگر نتواند قرارداد خود را با استقلال تمدید کند تهران را ترک می‌کند.

در شرایطی که باشگاه استقلال نزدیک به ۶ ماه است که با مشکل مالی مواجه است و در فاصله کم باقی مانده بازی با پرسپولیس هنوز درصدهای قرارداد و پاداش‌های معوقه را پرداخت نکرده، ریکاردو ساپینتو دندان رو جگر گذاشت تا تیم استقلال را به سر منزل مقصود برساند و در صورت پیروزی در بازی چهارشنبه با دو جام تهران را ترک می‌کند. این اتفاقات نشان می‌دهد برای او پول مهم نیست. او از فضای کار در استقلال لذت می‌برد و به نظر در صورت تمدید قرارداد با استقلال در لیگ برتر به کار خواهد ادامه می‌دهد. در غیر اینصورت پیشنهاد تیم‌های عربی می‌تواند برای او وسوسه بیشتری به همراه داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kyxx2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رد ادعای جنجالی ساپینتو | دست رد فتح الله زاده به سینه استقلالی ها

از استقلالی بودنم خجالت کشیدم
حمله تند سیاوش یزدانی به ساپنیتو