تاریخ انتشار: 1402/03/11 23:36
کد خبر: 5169

با وجود رد پرونده استقلال از سوی کمیته استیناف/ آبی‌ها هنوز از آسیا حذف نشده اند!

امروز آخرین فرصت کمیته استیناف برای ارسال اسامی تیم های تایید شده و تایید نشده به کنفدراسیون فوتبال آسیا بود.
با وجود رد پرونده استقلال از سوی کمیته استیناف/ آبی‌ها هنوز از آسیا حذف نشده اند!

کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران تا امروز فرصت داشت نتیجه بررسی مدارک تیم های ایرانی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کند.

به نظر پرونده تیم استقلال از سوی کمیته استیناف هم رد شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا از چندین ماه قبل به باشگاه‌ها اعلام کرده بود که باید تا تاریخ ۳۱ مارس (یازدهم فروردین) تمامی بدهی‌های خود را پرداخت کنند که آبی‌ها درگیر پرونده استراماچونی بودند و همین مسئله کار دست آنها داد و کمیته صدور مجوز حرفه‌ای نیز رأی به رد شدن مدارک این تیم داد. پس از اینکه کمیته مذکور، پروانه‌ی حرفه‌ای استقلال را تأیید نکرد، آبی‌ها با اعتراض به کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای، خواستار رسیدگی دوباره به مدارک شدند و در نهایت قرار بود که رأی نهایی روز گذشته اعلام شود که این اتفاق رخ نداد. حالا نیز برخی از رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها مدعی شده‌اند که درخواست اعتراض استقلال رد شده و کمیته استیناف نیز رأی به عدم دریافت مجوز حرفه‌ای آبی‌ها داده تا بدین صورت حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا قطعی شود.

با این حال حذف یا تایید استقلال ۲۵ خرداد از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام می شود و تا آن موقع نه حذف قطعی است و نه تایید. باشگاه استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا هم اعتراض کرده و منتظر است با نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا به جدول بازی های لیگ قهرمانان آسیا برگردد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgjp3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رای کمیته استیناف عادلانه بود/ جدال دو مهاجم سابق دیدنی خواهد بود