تاریخ انتشار: 1402/03/13 12:43
کد خبر: 5107

طارمی در یوونتوس؟ | ۲ پیشنهاد جذاب روی میز سرمربی پورتو!

رسانه ایتالیایی از علاقه باشگاه یونتوس به جذب سرمربی تیم پورتو خبر داد.
طارمی در یوونتوس؟ | ۲ پیشنهاد جذاب روی میز سرمربی پورتو!

سرجیو کونسیسائو، سرمربی ۴۸ ساله تیم پورتو که در زمان بازی‌گری دوران درخشانی را در تیم‌های لاتزیو و اینتر سپری کرد، حالا مشتریان پر و پا قرصی از فوتبال ایتالیا برای جذب او به عنوان سرمربی صف کشیده‌اند.

 

روزنامه توتو اسپورت چاپ تورین که به باشگاه یوونتوس نیز نزدیک است از افزوده شدن نام  کونسیسائو به فهرست سرمربیان احتمال بانوی پیر در فصل آینده خبر داده است.

باشگاه یوونتوس که یک فصل کاملاً سوررئال را سپری کرده، به دلیل تقلب مالی با جریمه ۱۰ امتیازی مواجه شد و حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را از دست داده است.

تیم هفتم سری آ ایتالیا فردا (یکشنبه) و در آخرین دیدار فصل خود به مصاف اودینزه می‌رود و برای اینکه شانس حضور در لیگ اروپای فصل آتی را داشته باشد، محکوم به پیروزی است وگرنه باید در لیگ کنفرانس اروپا به میدان برود.

یوونتوس اکنون با ۵۹ امتیاز، پشت‌سر آتالانتای ۶۱ و رم ۶۰ امتیازی قرار گرفته است.

نتایج ضعیف یوونتوس در این فصل، جایگاه ماسیمیلانو آلگری، سرمربی این تیم را در معرض خطر قرار داده است و گزینه‌های از جمله ایگور تودور، بازیکن سابق این تیم و سرمربی این فصل مارسی و حالا کونسیسائو برای جانشینی او مطرح شده است.

روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» نیز پیشتر نوشته بود سرمربی تیم پورتو به گزینه اول هدایت ناپولی در فصل آینده تبدیل شده و آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس این باشگاه باب مذاکره با این مربی پرتغالی را آغاز کرده است.

کونسیسائو که از سال ۲۰۱۷ سرمربی‌گری پورتو و هدایت مهدی طارمی ستاره ایرانی این تیم را برعهده دارد، همراه با اژدهای فوتبال پرتغال سه بار قهرمان لیگ و ۲ بار قهرمان جام حذفی این کشور شده است.

ملی‌پوش پیشین پرتغالی البته تا پایان فصل آینده با پورتو قرارداد دارد و هر تیم که خواهان او است، باید ۱۰ میلیون یورو به باشگاه پرتغالی بپردازد.

اما نکته دیگر اینکه بخاطر علاقه شدید کونسیسائو به مهدی طارمی درصورت جدایی این سرمربی پرتغالی احتمال اینکه مقصد او مهاجم ایرانی مورد علاقه‌اش یکی باشد بسیار زیاد است.

کونسیسائو بارها در چند مصاحبه‌ خود گفته بود که در صورت جدایی طارمی از پورتو در این تیم نخواهد ماند و شرط ادامه کار با پورتو را مهاجم ایرانی عنوان کرده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dz5q2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جزئیات توافق اینتر با دیبالا اعلام شد