تاریخ انتشار: 1402/03/14 14:37
کد خبر: 5050

تغییر سبک مربیگری عنایتی برای هدف بزرگ

رضا عنایتی سبک بازی در هوادار را با خود به تیم امید نمی‌آورد و با یک سبک جدید مهیای حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا می‌شود.
تغییر سبک مربیگری عنایتی برای هدف بزرگ

رضا عنایتی سبک بازی در هوادار را با خود به تیم امید نمی‌آورد و با یک سبک جدید مهیای حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا می‌شود.

رضا عنایتی برای باز کردن جای خود در میان مربیان باشگاهی با هوادار از لیگ یک به لیگ برتر آمد و نمایش خوبی به همراه این تیم در بازی‌های لیگ برتر داشت. اگر چه تلاش‌های او در نفت منجر به ماندن در لیگ برتر نشد اما باید گفت این شرایط و بازیکنان تیم هستند که مربی را تبدیل به مربی بهتر می‌کنند و اگر بعد از جدایی از هوادار یک تیم خوب نصیب این مربی جوان می‌شد، می‌توانست روزهای خوب در هوادار را در تیم جدید دنبال کند.

تیم هوادار در بازی‌های لیگ برتر با هدایت رضا عنایتی یک تیم سختکوش بود. تیمی که بیشتر پشت توپ قرار می‌گرفت وهمه روزنه‌ها را به سوی حریف می‌بست و در انتقال‌های سریع و زمانی که حریف خسته می‌شد، اقدام به حمله می‌کرد و به هدف خود می‌رسید. اما به طور حتم تیم امید با این سبک بازی نمی‌کند و آقا رضا تغییر سبک می‌دهد. چرا که تیم امید نیاز به صعود دارد و باید در برابر تیم‌ها ارائه‌گر بازی ترکیبی و تهاجمی باشد. از تصاویر تمرینات این روزهای تیم امید پیداست، تاکید سرمربی روی شروع بازی از دروازه‌بان و گردش توپ از سوی مدافعین است و این همان راه درستی است که تیم امید با رضا عنایتی آغاز کرده است.

دهه‌های متمادی است که تیم امید به المپیک صعود نکرده و زمانی که یک تیم موفق عمل نمی‌کند، به طور حتم دلیل اول و اصلی فنی است. تلفیق سخت‌کوشی که منجر به بازی بدون توپ می‌شود با بازی رو به جلو می‌تواند از این تیم امید یک تیم خوب بسازد که امیدوارانه برای کسب سهمیه المپیک بجنگد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kn63

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مربی استقلالی دست روی یک کروات گذاشت