تاریخ انتشار: 1402/03/15 01:23
هفته ۳۸ لالیگا اسپانیا
کد خبر: 4997

لیگ برای بارسلونا با شکست تمام شد/ تیم رونالدو بازنده عجیب‌ترین نبرد سقوط

در آخرین شب رقابت‌های لالیگای اسپانیا، بارسلونا شکست خورد و رئال‌وایادولید به دسته پایین‌تر سقوط کرد.
لیگ برای بارسلونا با شکست تمام شد/ تیم رونالدو بازنده عجیب‌ترین نبرد سقوط

در آخرین هفته رقابت‌های لالیگای اسپانیا، بارسلونا مقابل رئال‌سوسیداد تن به شکست داد و رئال‌وایادولید به عنوان سومین تیم سقوط کرد.

بارسلونا در ورزشگاه بالایدوس مقابل سوسیداد با نتیجه ۲-۱ مغلوب شد. قهرمان لالیگای اسپانیا توسط آنسو فاتی در دقیقه ۷۹ گلزنی کرد، اما پیش از آن ۲ مرتبه میزبان با گل‌های گابریل وِیگا در دقایق ۴۲ و ۶۶ به گل رسیده بود.

اما در ماراتن سقوط، والنسیا مقابل رئال‌بتیس به تساوی ۱-۱ رسید، رئال‌وایادولید مقابل ختافه به تساوی ۰-۰ دست پیدا کرد، اسپانیول و آلمریا هم به تساوی ۳-۳ رسیدند و نبرد الچه و کادیس هم با تساوی ۱-۱ خاتمه پیدا کرد.

در پایان مسابقات لالیگای اسپانیا، بارسلونای ۸۸ امتیازی قهرمان شد و همراه این تیم، تیم‌های رئال‌مادرید، اتلتیکومادرید و رئال‌سوسیداد به ترتیب با ۷۸، ۷۷ و ۷۱ امتیاز دوم، سوم و چهارم شدند تا به لیگ قهرمانان اروپا برسند. ویارئال ۶۴ امتیازی و رئال‌بتیس ۶۰ امتیازی پنجم و ششم شدند تا راهی لیگ اروپا شوند. اوساسونا هم با ۵۳ امتیاز نماینده اسپانیا در لیگ کنفرانس اروپا خواهد بود.

در قعر جدول هم رئال‌وایادولید ۴۰ امتیازی در حالی هجدهم شد و سقوط کرد که فاصله‌اش با تیم سیزدهم فقط ۳ امتیاز بود. اسپانیول ۳۷ امتیازی هم نوزدهم شد و الچه ۲۵ امتیازی هم در رده بیستم جای گرفت تا این سه تیم به دسته پایین‌تر بروند.

جدول پایانی لالیگا اسپانیا 2023-2022

جدول پایانی لالیگا اسپانیا ۲۰۲۳-۲۰۲۲

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36kaj2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین واکنش لالیگا به شکایت الچه از بارسلونا