تاریخ انتشار: 1402/03/15 22:09
کد خبر: 4958

لوکاکو: متشکرم پوچتینو، در اینتر می‌مانم

روملو لوکاکو اعلام کرد با وجود ابراز تمایل مائوریسیو پوچتینو، سرمربی جدید چلسی، به او، تمایلی برای بازگشت به لندن نداشته و بازی در اینتر را ترجیح می‌دهد.
لوکاکو: متشکرم پوچتینو، در اینتر می‌مانم

روملو لوکاکو که این فصل را با پیراهن اینتر سپری کرده و با این تیم به فینال لیگ قهرمانان راه یافته از شرایط خود راضی است و می‌گوید تمایلی برای بازگشت به چلسی ندارد. او بعد از آنکه در دومین دوره حضورش در چلسی نتوانست نمایش‌های خوبی داشته باشد با یک قرارداد قرضی به اینتر پیوست.

1883758

لوکاکو امروز اعلام کرد ترجیح خود برای باقی ماندن در اینتر را به مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، اطلاع داده و با تشکر از ابراز تمایل او امیدوار است سال آینده هم در سن‌سیرو به میدان برود.

مهاجم بلژیکی در فصلی که گذشته 10 گل برای اینتر به ثمر رسانده و 6 پاس گل داد. او امیدوار است بتواند در کنار لائوتارو مارتینز فصل آینده زوج اصلی خط حمله اینتر را تشکیل بدهد.

پوچتینو باید هر چه سریع‌تر تغییراتی قابل توجه در تیم چلسی ایجاد کند تا تیمی به مراتب قوی‌تر از چلسی این فصل را برای فصل آینده آماده کند. هنوز مشخص نیست که آیا اینتر تمایلی برای نگهداری لوکاکو در سن‌سیرو دارد یا نه اما با توجه به صحبت‌های لوکاکو به نظر می‌رسد که او از مدیران نراتزوری قول‌هایی درباره فصل آینده گرفته است. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j6zz3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقال رسمی ستاره سیتی به آرسنال