تاریخ انتشار: 1395/08/26 20:37
کد خبر: 248750

3 دفاع مرکزی استقلال و جانشین کاوه چه کسانی هستند؟

سرمربی استقلال برای بازی با صبا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با چالش بزرگی برای انتخاب ترکیب تیم خود روبه رو است.
3 دفاع مرکزی استقلال و جانشین کاوه چه کسانی هستند؟

سرویس لیگ برتری فرتاک ورزشی،مصدومیت 5 بازیکن استقلال بزرگترین دغدغه منصوریان برای بازی با صبا خواهد بود  و البته این اتفاق باعث شده سرمربی جوان آبی ها مجبور شود برای بازی در جام حذفی از سیستم 2-5-3 و با 3 دفاع مرکزی بازی کند. استقلال برای بازی با صبا کاوه رضایی، وریا غفوری، خسرو حیدری، میثم مجیدی و رابسون را در اختیار نخواهد داشت.

 

 

3 دفاع مرکزی استقلال چه کسانی هستند؟

مصدومیت وریا غفوری و البته رابسون جانواریو باعث شده منصوریان تصمیم بگیرد برای بازی روز جمعه از 3 دفاع مرکزی استفاده کند. برای این بازی منصوریان از لئاندرو پادوانی در پست دفاع پوششی استفاده خواهد کرد و مگویان و سیدمجید حسینی مدافعان سمت راست و چپ استقلال خواهند بود. در این سیستم منصوریان با قرار دادن دو بال در سمت راست و چپ تلاش می کند فضای خالی جناحین چپ و راست استقلال را پر کند.

 

 

یک هافبک دفاعی و 2 هافبک تهاجمی

منصوریان نفرات خود را به عنوان بال راست و چپ انتخاب کرده است. او قصد دارد از یعقوب کریمی که تکنیک مناسبی دارد به عنوان بال سمت چپ خود استفاده کند و در یک هفته گذشته بهنام برزای آموزش دیده است که بتواند به عنوان بال راست برای استقلال بازی کند.

 

اگر امید ابراهیمی بتواند برابر صبا بازی کند، تک هافبک دفاعی استقلال خواهد بود و در غیر این صورت فرشید باقری در این پست بازی خواهد کرد. همچنین فرشید اسماعیلی و بختیار رحمانی هم به عنوان دو هافبک پشت مهاجم استقلال بازی خواهند کرد.

 

 

جانشین کاوه رضایی کیست؟

اگر اتفاق خاصی نیفتد، در بازی روز جمعه جابر انصاری نقش مهاجم سایه را خواهد داشت و علی قربانی هم به عنوان مهاجم هدف بازی خواهد کرد. البته منصوریان روی نیمکت مهاجم آماده ای به نام آرش افشین را دارد و او می تواند به عنوان ذخیره طلایی وارد ترکیب شود.

 

ترکیب احتمالی استقلال برابر صبا به شرح زیر است:

مهدی رحمتی، لئاندرو پادوانی، هرائر مگویان، مجید حسینی، امید ابراهیمی، بهنام برزای، یعقوب کریمی، فرشید اسماعیلی، بختیار رحمانی، جابر انصاری، علی قربانی.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278rov

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین استقلال