تاریخ انتشار: 1395/08/27 11:41
کد خبر: 248670

مگویان آچار فرانسه آبی‌ها

مدافع تیم ملی فوتبال ارمنستان که سومین سال حضورش در جمع آبی‌های تهران را سپری می‌کند در این مدت عصای دست سه سرمربی بوده است.
مگویان آچار فرانسه آبی‌ها

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، هرایر مگویان مدافع ملی پوش و ارمنستانی تیم استقلال تهران در طول دو فصل اخیر یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود و می‌توان وی را یکی از خریدهای خوب خارجی استقلال دانست.

مگویان در سومین سال حضورش در استقلال، کار کردن با سومین سرمربی در این تیم را تجربه می‌کند. امیر قلعه‌نویی، پرویز مظلومی و حالا علیرضا منصوریان. جالب اینجاست که هر سه مربی که با این بازیکن کار کرده‌اند هم از اخلاق او رضایت داشته اند و هم از نحوه عملکرد فنی این بازیکن.

این بازیکن که در دو فصل گذشته یک بازیکن ثابت در تیم استقلال بود، در ابتدای این فصل از این حیث جایگاه خود را متزلزل دید. چرا که بیشترین خریدهای استقلال در پستی انجام شد که وی در آن بازی می‌کرد. یعنی دفاع وسط. مگویان به همراه سیدمجید حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رابسون جانورایو و امین حاج محمدی جمع پنج نفره مدافعان میانی استقلال را در ابتدای فصل تشکیل می دادند.

حتی بعد از مصدومیت کنعانی‌زادگان، منصوریان اقدام به خرید پادوانی کرد تا این تراکم همچنان در پست دفاع میانی در تیم استقلال وجود داشته باشد. اما حتی این تراکم بازیکن در این پست هم باعث نشد تا تعداد بازی های مگویان در این تیم قابل توجه نباشد.

گرچه مگویان جای ثابت خود در پست دفاع وسط را به صورت مطلق از دست داد، اما بد نیست بدانید که استقلال منصوریان در مجموع لیگ برتر و جام حذفی ۱۲ بار به میدان رفته که مگویان در ۱۰ بازی از این ۱۲ بازی برای استقلال بازی کرده تا وی همچنان یکی از بازیکنان ثابت استقلال باشد.

البته با توجه به ثابت نبودن جای مگویان در این فصل، از یک طرف می توان به او لقب آچار فرانسه استقلال را داد اما از زاویه دیگر می‌توان به این اتفاق اینگونه نگریست که در هر بازی شرایط فنی استقلال به سمتی می‌رود که بالاخره در یک منطقه از زمین جا برای بازی کردن مگویان باز می شود. مگویان یک بازیکن خوش اخلاق و البته خوش روزی در استقلال محسوب می‌شود.

به احتمال زیاد مگویان در بازی استقلال مقابل صبا در جام حذفی نیز یکی از مردان ثابت تیم منصوریان خواهد بود. اما این بار او در پست اصلی خودش که دفاع میانی است به میدان خواهد رفت. البته در صورت قطعی شدن غیبت رابسون جانواریو.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ywlwa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی ارمنستان با حضور مدافع استقلال