تاریخ انتشار: 1395/04/29 16:50
کد خبر: 273070

مدافع سابق رئال اعتراف کرد به الکل اعتیاد داشته

مدافع پیشین رئال مادرید اعتیاد خود به الکل را تأیید کرد.
مدافع سابق رئال اعتراف کرد به  الکل اعتیاد داشته

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / مدافع پیشین کهکشانی‌ها که در سال ۲۰۰۷ با رئال مادرید تحت‌ِهدایت فابیو کاپلو قهرمانی در لالیگا را تجربه کرد، انتقال ناموفقش به سائوپائولو با رفتنش به ویارئال و بازگشت دوباره به برزیل و باشگاه اسپورت رسیف تکمیل شد. سیسینیو که سابقه بازی در رم را هم در کارنامه‌اش دارد، آخرین تیم باشگاهی‌اش سیواس‌اسپور ترکیه بوده است.

سیسینیوی ۳۶ ساله در مورد اعتیادش به مشروبات الکلی به شبکه تلویزیونی «ESPN» برزیل گفت: «حتی نمی‌توانستم روی پاهای خود بایستم. اینقدر مشروبات الکلی مصرف می‌کردم که در نهایت تعادلم را از دست می‌دادم و زمین می‌خوردم. به من می‌گفتند اگر به همین رویه ادامه دهی، قطعاً خواهی مرد. یک بار زمانی که ۱۸ استکان و ۱۴ بطری مشروب نوشیده بودم، در توهم خود حضرت مسیح را جلوی چشمانم دیدم!»

مدافع پیشین رئال مادرید که سال ۲۰۰۵ با برزیل قهرمان جام کنفدراسیون‌ها شد، از رفتار بازیکنان ملی‌پوش پس از عملکرد ناامیدکننده‌شان در مسابقات کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۶ و حذف در مرحله گروهی این رقابت‌ها با کسب تنها یک برد از سه مسابقه، انتقاد کرد.

سیسینیو در این باره عنوان کرد: «بازیکنان امروزی همه درگیر عکس سلفی گرفتن و مدل مو و این چیزها هستند. سبک بازی تیم ملی برزیل درست است، اما تیم نیاز به رویکرد و نگرشی بهتر دارد. شما دیدید که برخی بازیکنان خواستند تا در مسابقات کوپا آمه‌ریکا برای برزیل بازی نکنند، در حالی که نباید این‌طور باشد!»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5y8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع رئال مادرید به میلان پیوست