تاریخ انتشار: 1395/04/29 19:49
کد خبر: 273043

درگیری لفظی و قهر لیدرهای هواداران استقلال با مأموران حراست ورزشگاه آزادی

پس از پایان تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال استقلال شماری از لیدرهای هواداران این تیم با مأموران حراست ورزشگاه آزادی درگیری لفظی پیدا کردند.
درگیری لفظی و قهر  لیدرهای هواداران استقلال با مأموران حراست ورزشگاه آزادی

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، با توجه به اتفاقات دیدار دوستانه روز گذشته استقلال مقابل خونه به خونه و هجوم تماشاگران به داخل زمین، مأموران حراست ورزشگاه آزادی امروز (سه‌شنبه) به هواداران استقلال اجازه ورود به داخل مجموعه را ندادند و تنها لیدرهای هواداران این اجازه را پیدا کردند که از از نزدیک نظاره‌گر تمرین باشند.

 

در اواسط تمرین تعدادی از هواداران وارد مجموعه شدند و مأموران اعتقاد داشتند آنها از سوی لیدرها به داخل مجموعه راه پیدا کرده‌اند. همین مسئله باعث شد که برخی از لیدرهای هواداران استقلال با مأموران حراست ورزشگاه درگیری لفظی پیدا کنند. لیدرهای هواداران تأکید داشتند این افراد از سوی آنها به محل تمرین وارد نشده‌اند.

با وجود مداخله علیرضا منصوریان درگیری‌های لفظی لیدرهای هواداران و مأموران حراست ورزشگاه آزادی ادامه پیدا کرد و در ادامه لیدرهای استقلال اعلام کردند از این پس در بازی هایی که در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شود شرکت نمی کنند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vpyxp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ناراحتی منصوریان از جلوگیری از ورود تماشاگران به محل تمرین+ عکس
حاشیه دیدار دوستانه استقلال مقابل خونه به خونه؛