تاریخ انتشار: 1395/09/02 14:29
کد خبر: 247684

راز ضبط‌شدن ساک‌های پرسپولیسی‌ها در فرودگاه فاش شد!

وقتی همراه مسافران کالای مازاد وجود داشته باشد، اگر کالا جنبه تجاری داشته باشد حمل کننده کالا باید مجوز آن‌ را دریافت کند. ولی اگر برای مصرف باشد که لباس‌های پرسپولیس نیز به منظور مصرف بوده صاحب کالا باید حقوق و عوراض گمرکی آن‌ را پرداخت کرده و کالا را ترخیص کند که روز گذشته این پروسه طی شد.
راز ضبط‌شدن ساک‌های پرسپولیسی‌ها در فرودگاه فاش شد!
به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، مدیرکل گمرک فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) درباره اخبار مربوط به توقیف لباس‌ها و وسایل تیم پرسپولیس در فرودگاه امام به ارائه توضیحاتی پرداخت و گفت که اکنون وسایل تیم پرسپولیس ترخیص شده است.
 
 طی هفته گذشته اخبار زیادی پیرامون قاچاق لباس توسط پرسپولیسی‌ها و ضبط ساک های اعضای این تیم در فرودگاه امام خمینی(ره) مطرح شد اما مدیر کل گمرک فرودگاه امام به نوعی این خبر را رد کرد!
غلامرضا فاتحی - مدیرکل گمرک فرودگاه بین‌المللی امام (ره) می‌گوید: در زمینه وسایل تیم پرسپولیس در فرودگاه امام خمینی (ره) مسائلی مطرح شده که واقعیت ندارد. مثلا اینکه لباس‌های آن‌ها توقیف نشده است فقط به دلیل اینکه از سقف ۸۰ دلار بالاتر بود، اجازه ترخیص به آن‌ها داده نشد تا حقوق و عوارض آن‌ را پرداخت کردند.
او افزود: وقتی همراه مسافران کالای مازاد وجود داشته باشد، اگر کالا جنبه تجاری داشته باشد حمل کننده کالا باید مجوز آن‌ را دریافت کند. ولی اگر برای مصرف باشد که لباس‌های پرسپولیس نیز به منظور مصرف بوده صاحب کالا باید حقوق و عوراض گمرکی آن‌ را پرداخت کرده و کالا را ترخیص کند که در روز گذشته برای ۴۰۰ کیلو لباس ورزشی و شورت که همراه اعضای تیم پرسپولیس بود، این پروسه طی شد.
او در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود همراه تیم پرسپولیس کالاهایی مانند عطر و ادکلن و گوشی آیفون نیز بوده، توضیح داد: چنین چیزی صحت ندارد و کالاهای همراه تیم پرسپولیس فقط البسه ورزشی بود که البته گفتنی‌ است صاحبان کالا هنگام ورود به فرودگاه امام(ره) خود این کالاها در ایکس-‌ری قرار دادند که این مسئله به عنوان اظهار کالا محسوب می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2laq7r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلالی که آلودگی هوا را فدای پول کرد!