تاریخ انتشار: 1395/09/02 22:08
کد خبر: 247592

حاج محمدی : از اینکه به استقلال آمده ام پشیمان نمی شوم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی،امین حاج محمدی که این روزها را به سختی گذری میکند , سکوت خود را شکست و در مورد نیمکت نشینی، قرارداد میلیاردی اش و حرف هایی که در باره او زده می شود گفت و گو کرد .
حاج محمدی : از اینکه به استقلال آمده ام پشیمان نمی شوم

با نیمکت نشینی های مداوام در استقلال، قاعدتا نباید از شرایط چندان راضی باشی. درست است؟

خب درست است چرا که من از اول فصل تا حالا اصلا بازی نکرده ام. با این حال کاملا آماده هستم، هر روز تمرین می کنم و حتی یک جلسه را هم از دست نمی دهم. مطمئنم که می توانم شرایط را تغییر بدهم.

از نظر خودت چرا بازی نمی کنی؟

واقعیتش را بخواهید خودم هم نمی دانم. بالاخره مربیگری سلیقه ای است. من چند سال دفاع اول آقای منصوریان بودم و حالا شرایط برایم تغییر کرده است. با این حال بازهم تلاش می کنم چون مطمئن هستم آقای منصوریان هر بازیکنی که آماده باشد را بازی می دهد و انشاالله به من هم بازی می رسد.

خیلی ها می گویند منصوریان به تو بازی نمی دهد تا خودت بروی. چقدر این مساله را قبول داری؟

این مسائلی است که از ذهن خودم هم گذشته است ولی چرا باید چنین چیزی باشد؟ آقای منصوریان اصلا چنین آدمی نیست و مطمئنا هر بازیکنی که آماده تر باشد در درون ترکیب استقلال به میدان خواهد رفت.

خیلی ها می گویند تو در نیم فصل قطعا از استقلال جدا می شوی. این موضوع را تایید می کنی؟

اول من این را باید بگویم که هنوز ۵ بازی دیگر تا نیم فصل باقی مانده است و از طرف دیگر من تا پایان فصل با استقلال قرارداد دارم و باید ببینم چه اتفاقی می افتد.با این حال من تصمیمی برای جدایی از استقلال ندارم و تا پایان فصل در این تیم می مانم.

این که گفته می شود بخشی از قراردادت قرار است کسر شود درست است؟

اصلا چنین چیزی درست نیست و از قرارداد من کسر نخواهد شد.

ولی تو از سایر بازیکنان استقلال کمتر پول گرفته ای. این موضوع را که تکذیب نمی کنی؟

نه حرف شما درست است. اول فصل به من ۱۰ تا ۱۵ درصد قراردادم را پرداخت کردند و ۱۵ تا ۲۰ درصد از سایر بازیکنان کمتر پول گرفته ام. مدیران باشگاه به من گفتند این خلاء را پر می کنند ولی تا حالا که اتفاقی نیفتاده است.

این که مردم دائم در مورد قرارداد میلیاردی تو حرف می زنند و می گویند تو نیمکت نشین هستی ناراحتت نمی کند؟

روی صحبت من با هواداران استقلال نیست چون آنها آنقدر فهیم هستند که خودشان همه چیز را درک می کنند. در مورد سایرین باید بگویم که وقتی چیزی نمی دانند لطفا قضاوت نکنند. من اولین بار است که در این باره حرف می زنم و دیگر دوست ندارم این صحبت ها را به زبان بیاورم. من از قرارداد امسالم تنها ۱۵۰ میلیون تومان پول گرفته ام، کدام قراداد میلیاردی؟ هنوز از فصل قبل هم ۵۰ درصد طلب دارم. به همین دلیل به مردم می گویم وقتی چیزی را نمی دانند قضاوت نکنند.

ولی این متلک‌ها حتی به گزارشگرهای تلویزیونی هم کشیده شده است. یکی از آنها اخیرا گفته که تو گران ترین تماشاگر لیگ هستی. در این باره چه نظری داری؟

من بازهم می گویم که قرارداد من از پارسال نوشته شده است که در آن باید برای سال اول ۹۰۰ میلیون و برای سال دوم یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان دریافت کنم. من زمانی که به استقلال آمدم بازیکن ملی پوش بودم و قیمت بازیکن ملی پوش مشخص است. این فصل هم که افزایش قرارداد نداشته ام و تنها ۱۵۰ میلیون تومان دریافت کرده ام. پس لطفا من را قضاوت نکنید.

از این که در اوج جوانی به استقلال آمدی پشیمان نیستی؟

اول این را باید بگویم که من ۴ سال تجربه بازی در لیگ برتر را داشتم و در بازی های آسیایی با بزرگترین بازیکنان آسیا بازی کرده و بی تجربه نبودم. این را از سر غرور نمی گویم و کارشناسان چنین نظری داشتند. این را هم بگویم که من بعد از ازدواجم بهترین تصمیمی که گرفتم آمدن به استقلال بود و بهترین تیم را انتخاب کردم. استقلال عشق دوران کودکی ام است و اصلا از این انتخاب پشیمان نمی شوم.

فکر می کنی شرایط برای تو در استقلال عوض خواهد شد؟

مطمئن هستم که شرایط عوض می شود. خودم خیلی امیدوار هستم چون دارم زحمت می کشم و آقای منصوریان جواب زحمت بازیکنان را می دهد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wpgvx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست‌ناپذیری آبی‌ خوزستان مقابل مشهدی‌ها