تاریخ انتشار: 1395/04/29 21:57
کد خبر: 273012

خریدهای پرسپولیس و استقلال هم سطح هستنند/ طارمی اشتباه کرد و خودش فهمید

خوش تیپ ترین بازیکن سالهای نه چندان دور پرسپولیس که به رضا مالدینی معروف بود معتقد است که خریدهای پرسپولیس و استقلال برای فصل جدید در یک سطح قرار دارند.
خریدهای پرسپولیس و استقلال هم سطح هستنند/ طارمی اشتباه کرد و خودش فهمید

به گزارش فرتاک ورزشی، رضا شاهرودی  در مورد وضعیت پرسپولیس در آستانه فصل جدید لیگ برتر گفت: به‌نظر من تیم خوبی بسته شده و مهره‌هایی که به پرسپولیس اضافه شده‌اند، در تیم‌های خودشان بازیکنان تأثیرگذاری بودند. البته بازی در پرسپولیس حاشیه‌های خاص خود را دارد و بازیکنان این تیم برای موفقیت باید از هرگونه حاشیه دور باشند. امیدوارم که شاهد موفقیت آنها در فصل جدید باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس و استقلال در فصل نقل‌وانتقالات نسبت به یکدیگر برتری داشته‌اند، عنوان کرد: هر دو تیم براساس نیازهای فنی و برای برطرف کردن نقاط ضعف خود بازیکن گرفتند. عقیده من این است که خریدهای این دو تیم هم‌سطح هستند و باید دید در طول فصل چه عملکردی خواهند داشت.

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به رقبای این تیم برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر اظهار داشت: الان در لیگ برتر تیم ضعیف وجود ندارد و همه تیم‌ها قوی هستند. پرسپولیس باید برای هر بازی برنامه داشته باشد و فکر می‌کنم در حال حاضر قضاوت در مورد این تیم و تیم‌های دیگر خیلی زود است.

شاهرودی راجع به بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس تصریح کرد: این خبر خوبی برای پرسپولیس و هواداران این تیم است. به‌هر حال طارمی اشتباه کرد و خودش فهمید که ماندن در پرسپولیس به سودش خواهد بود. او در روزنامه‌ها و صفحات مجازی عذرخواهی کرد و مطمئناً هواداران پرسپولیس او را می‌بخشند.

افکار نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lbag6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین صحبت‌های وکیل طارمی در مورد دغدغه این روزهای هواداران