تاریخ انتشار: 1395/09/04 12:18
کد خبر: 247319

نارضایتی از هافبکهای تیم/چند پاس گل دادید؟

مربیان تیم استقلال از برخی بازیکنان این تیم شدیدا ناراضی هستند و به این موضوع اشاره کردند.
نارضایتی از هافبکهای تیم/چند پاس گل دادید؟

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، اعضای تیم استقلال این روزها خوب نتیجه می گیرند اما این در حالی است که مسوولان و مربیان هنوز از تیم و عملکرد نفرات تیم راضی نیستند.

گفتنی است در اکثر بازی های استقلال این تیم با مشکل گلزنی روبروست و این معضل همچنان ادامه دارد و حل نشده است از طرفی در خط دفاعی نیز مشکلاتی وجود دارد که با مصدومیتهای پیاپی این موضوع نیز ادامه دار است زیرا تا منصوریان به نفرات مورد نظر خود در خط دفاعی می رسد و آنها در ترکیب تیم جا می افتند یک بازیکن دیگر مصدوم می شود و تمام معادلات برهم میریزد به همین دلیل استقلال هنوز در اکثر پست ها با مشکل مواجه است.

این در حالی است که مربی تیم از هافبک های تیمش بیش از دیگر نفرات ناراضی است و پیش از دیدار تیم با گسترش فولاد با اعضای تیمش در این پست گفتگوی مفصلی داشته که همراه با نارضایتی کامل است.

مربی تیم از هافبک هایش خواست تا در خصوص عملکردشان وی را مطلع کنند و از پاسهای گل و تاثیرشان در حرکتهای هجومی تیم به وی توضیح دهند زیرا مربیان هیچ یک از دستورات را از این نفرات در زمین مسابقه شاهد نبودند و بازیکنان به وظایف خود عمل نکردند.

اعلام شده که بازیکنان باید از این پس در رفع نقاط ضعف خود تلاش کنند زیرا منصوریان مدعی شده که از دیدار با گسترش با هافبکها برخورد جدی می کند و کم کاری ها را نمی پذیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4voegb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


«کاوه» و «بختیار» به بازی با گسترش فولاد می‌رسند