تاریخ انتشار: 1395/09/06 11:20
کد خبر: 246873

یوسفی:‌ می‌خواستم پنالتی را به زامهران بدهم اما پشیمان شدم/ ۳ امتیاز مهم گرفتیم

هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: برد مقابل ماشین‌سازی تیم ما را از لحاظ روحی در وضعیت خوبی قرار داد.
یوسفی:‌ می‌خواستم پنالتی را به زامهران بدهم اما پشیمان شدم/ ۳ امتیاز مهم گرفتیم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، محسن یوسفی با ابراز خرسندی از برتری تیمش مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: حریف ما برای فرار از انتهای جدول روی این بازی حساب کرده بود و حداقل دنبال این بود که در مشهد یک امتیاز بگیرد. با این حال فرصت‌های ما برای گل زدن بیشتر بود که می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، اما خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم و این برد روحیه تیم ما را برای چهار بازی بعدی که سخت است، بیشتر کرد.

وی در مورد ضربه پنالتی که در این مسابقه از دست داد، خاطر نشان کرد: قسمت نبود پنالتی‌ام گل شود. فکر می‌کنم بدشانس بودم که این فرصت را از دست دادم. در ضمن ضربه پنالتی را هم زیاد خوب نزدم. البته می‌خواستم پنالتی را به زامهران بدهم و حتی ما مشورت هم کردیم و رضا ناصحی هم آنجا حضور داشت. در نهایت پیشمان شدم و خودم ضربه را زدم که گل نشد. با این حال خدا را شکر که بازی را بردیم.

هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان در پایان تصریح کرد: خدا را شکر که سه امتیاز مهم گرفتیم و حالا باید خودمان را برای چهار بازی سخت مقابل استقلال، پرسپولیس تراکتورسازی و ذوب‌آهن آماده کنیم. ما چهار بازی سخت در پیش داریم، اما روحیه‌مان بالاست و امیدواریم نتایج خوبی کسب کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/367nv9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زهیوی: اگر از استقلال خوزستان جدا شدیم به ما نگویند "بی‌غیرت"