تاریخ انتشار: 1395/04/30 15:31
کد خبر: 272939

مارادونا: دستمزد مورینیو را نمی خواهم، حاضرم مجانی کار کنم!

اسطوره فوتبال آرژانتین طی مصاحبه ای اعلام کرده است که حاضر است هدایت تیم ملی کشورش را بدون دریافت هیچ دستمزدی به عهده بگیرد
مارادونا: دستمزد مورینیو را نمی خواهم، حاضرم مجانی کار کنم!

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، دیگو مارادونا که از بازگشت به عرصه فوتبال به ویژه مربیگری تیم ملی کشورش بسیار ناامید است، آرزو دارد تا برای دومین بار به عنوان مربی تیم ملی کشورش انتخاب شده و برای ترغیب مسئولان اتحادیه فوتبال آرژانتین گفت حاضر است بدون دریافت هیچ دستمزدی، در این تیم کار کند.

مارادونا ۵۵ ساله بین سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ هدایت تیم ملی کشورش را بر عهده داشت اما پس از شکست ۴ بر صفر برابر آلمان غربی در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۰، از کار برکنار شد. وی پس از تیم ملی در سال ۲۰۱۱ هدایت تیم الوصل امارات را بر عهده گرفت و تا یک سال در این تیم مربیگری کرد. وی از سال ۲۰۱۲ تا کنون در هیچ تیمی فعالیت نداشته است.

از سوی دیگر، تیم ملی آرژانتین که در رقابت های کوپا آمریکا که ماه گذشته در آمریکا برگزار شد، پس از شکست برابر شیلی در فینال، به مقام نایب قهرمانی دست یافت و همین مسئله استعفای خراردو مارتینو سرمربی این تیم را به دنبال داشت؛ پس از استعفای مارتینو، مسئولان اتحادیه فوتبال آرژانتین به دنبال یافتن گزینه ای مناسب برای هدایت تیم ملی هستند که تا کنون هیچ فردی را به این سمت انتخاب نکرده اند.

دیگو مارادونا که به عنوان کاپیتان آرژانتین در سال ۱۹۸۶ به عنوان قهرمانی جهان دست یافت، بسیار امیدوار است که بار دیگر هدایت تیم ملی کشورش را بر عهده گیرد.

مارادونا در گفتگو با فاکس اسپورت گفت: دیگو سیمئونه شخصاً به من گفت که علاقه ای به این کار ندارد و دلیل آن را هم مسائل مالی عنوان کرد. اما پول برای من خیلی مهم نیست، حاضرم به طور مجانی مربیگری تیم ملی را بپذیرم. خیلی از مردم تصور می کنند که من مربی گرانقیمتی هستم، مثل مورینیو یا آنچلوتی یا سیمئونه. اما می خواهم به همه آنها بگویم که من هیچ پولی از تیم ملی دریافت نخواهم کرد. من در شرایطی هستم که کم کم دارم از دنیای فوتبال، مربیگری و کار با بازیکنان بیشتر دور می شوم و نمی خواهم چنین اتفاقی برایم بیفتد. اگر آرزوی کار در تیم ملی برایم برآورده شود، حاضرم بهای آن را با کار کردن مجانی در تیم ملی بپردازم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogekd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینینو: رونالدو در جمع بهترین های تاریخ نیست
پله، مارادونا و مسی بهترین های دنیا هستند