تاریخ انتشار: 1395/04/30 15:43
کد خبر: 272934

بدون قهر و ناز، ستاره های همیشگی پرسپولیس

برانکو تقریبا همه ستاره‌های کلیدی تیم‌اش را حفظ کرده اما اتفاق مهم‌تر، حفظ تماشاگران پرشمار باشگاه است. جماعتی که با پرسپولیس، سفید امضا کرده‌اند. بدون قهر. بدون ناز.
بدون قهر و ناز، ستاره های همیشگی پرسپولیس

حسام نیک پی/ قرمزهای تهران در یکی از آخرین دیدارهای تدارکاتی قبل از شروع لیگ شانزدهم، به تساوی یک یک با خونه به خونه رضایت دادند اما آن‌چه از نمایش سرخ‌پوشان و نتیجه آن‌ها در این دیدار دوستانه مهم‌تر به نظر می‌رسید، حضور گسترده هوادارها روی سکوهای ورزشگاه شهید کاظمی بود. 

حدود 10 هزار هوادار پرسپولیس از فرصت برگزاری این مسابقه استفاده کردند و در یک روز وسط هفته، به تماشای ترکیبِ جدید تیم‌شان نشستند. استقبالی که یادآور مسابقه‌های تمرینی پرسپولیس در دهه شصت بود. هواداران پرتعداد پرسپولیس، مهم‌ترین ستاره‌های این باشگاه در فصل پیش رو خواهند بود. کلیدی‌تر از مهدی طارمی که به تازگی از ترکیه برگشته است، کلیدی‌تر از کمال کامیابی‌نیا که این روزها با تیم تمرین نمی‌کند و کلیدی‌تر از هر بازیکن دیگری برای برانکو.

تماشاگرانی عاشق که در بدترین لحظات لیگ دوسال قبل، هم تیم خود را تنها نمی گذاشتند و ادا در نمی آوردند بعد از لیگِ کابوس‌وار چهاردهم، پرسپولیسِ فصل گذشته خیلی زود دل تماشاگران را به دست آورد. نمایش‌های جذاب و بازی‌های شورانگیز پرسپولیس در کنار حضور جدی در کورس قهرمانی لیگ بعد از سال‌ها، بهانه‌ای بود که تماشاگران زیادی از دیدارهای خانگی این تیم استقبال  گسترده ای به عمل بیاورند.

با توجه به شرایط موجود و حاکم بر پرسپولیس و روند رو به رشدی که در پیش گرفته است، به نظر می‌رسد در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر شانزدهم نیز، قرمزها بیشتر سکوهای آزادی را برای استقبال از تیم‌شان پرکنند. 

برانکو تقریبا همه ستاره‌های کلیدی تیم‌اش را حفظ کرده اما اتفاق مهم‌تر، حفظ تماشاگران پرشمار باشگاه است. جماعتی که با پرسپولیس، سفید امضا کرده‌اند. بدون قهر. بدون ناز.بدون پیش قراردادهای عجیب و بندهای عجیب تر مثل شرط عدم علاقه،بله اینجا در پیش قرارداد این جماعت عاشق با پرسپولیس نوشته شده است حمایت از تیم محبوب با همه وجود تا آخرین لحظه.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j98bp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقبال بی سابقه از برانکو