تاریخ انتشار: 1395/09/07 19:26
کد خبر: 246571

ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر از شمال تا جنوب/ جواهر دوست داشتنی برانکو در صدر

ساسان انصاری با درخشش در بازی های هفته یازدهم به صدر جدول ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر رسید
ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر از شمال تا جنوب/ جواهر دوست داشتنی برانکو در صدر

به گزارش فرتاک ورزشی،صدر جدول ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ شانزدهم پس از بازی های هفته یازدهم، تغییر تحولات زیادی را در خود دید، درخشش بازیکنانی از تیم های مختلف لیگ برتری، چیدمان بازیکنان ارزشمند لیگ را دستخوش تغییرات فراوانی کرد. 

 

 

اول – ساسان انصاری، 9 امتیاز، فولاد خوزستان 

 

 

مهاجم فولادی ها بدون تردید یکی از موثرترین بازیکنان حاضر در لیگ شانزدهم است، او که تا هفته چهارم پیراهن پرسپولیسی ها را به تن می کرد و دقایق اندکی برای این تیم به میدان رفته بود، از بازی های هفته پنجم به تیم سابق خود، فولاد خوزستان پیوست و به عنوان ستاره این تیم هر هفته سورپرایزی برای هواداران این تیم دارد، ساسان انصاری توانسته تاکنون 6 بار برای تیمش گلزنی کند و در رده دوم جدول گلزنان بایستد، علاوه بر این، مهاجم اهوازی ها یک بار توانسته برای تیمش گلسازی کند و دو بار هم پنالتی منجر به گل به دست بیاورد. 

 

 

اول – محمد ایرانپوریان، 9 امتیاز، تراکتورسازی تبریز

 

 

مدافع راست تراکتورسازان در بازی های لیگ شانزدهم توانسته خود را به بهترین فرم برساند، محمد ایرانپوریان که به عنوان مدافع ثابت تراکتورسازان در فصل های اخیر روند باثباتی در این تیم داشته است امسال توانسته با آمادگی خود در دیدارهای فراوانی به کار تیمش بیاید و با رفت و برگشت های سریع هم در دفاع و هم در حمله موفق ظاهر شود. ایرانپوریان تاکنون پنج بار توانسته برای تراکتوری ها گلزنی کند، او علاوه بر آن در امر گلسازی نیز موفق ظاهر شده و با 3 پاس گل، مهاجمان تیمش را در معرض گلزنی قرار داده است، مدافع تبریزی ها یک پنالتی منجر به گل نیز برای تیمش به دست آورده است. 

 

 

دوم – محمد قاضی، 8 امتیاز، نفت تهران 

 

 

مهاجم اولی نفتی ها که در بازی اخیر نیز برای این تیم گلزنی کرده است اکنون با 7 گل زده، به عنوان آقای گل لیگ برتر محسوب می شود، محمد قاضی که در لیگ شانزدهم احیا شده و گویی دوران اوج خود را سپری می کند در اغلب بازی های تیم نفت خطرساز ظاهر شده و با گل های خود باعث امتیازگیری این تیم می شود. قاضی علاوه بر گل هایش 1 پاس گل نیز در کارنامه خود ثبت کرده است. 

 

 

دوم – مهدی رجب زاده، 8 امتیاز، ذوب آهن اصفهان

 

 

هافبک – مهاجم کاربلد ذوبی ها در بازی هفته اخیر برای تیمش کاری کرد کارستان، مهدی رجب زاده که در سال های پایانی دوران بازیگری اش به سر می برد با هت تریک در دیدار برابر نفت آبادان توانست به بالای جدول گلزنان برسد و با 6 گل در رده دوم بماند، رجب زاده که با بازی های خوب خود سیر صعودی در جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتری داشته علاوه بر گل هایش 2 بار نیز برای ذوب آهن گلسازی کرده است. 

 

 

دوم – رحیم زهیوی، 8 امتیاز، استقلال خوزستان 

 

 

مهاجم اول خوزستانی ها نیز در لیگ شانزدهم خود را به اوج رساند، رحیم زهیوی در بازی اخیر استقلالی ها نتوانست موفق ظاهر شود، هم در گلزنی و هم گلسازی عملکرد مناسبی داشته باشد، او تاکنون توانسته 4 بار برای آبی پوشان خوزستانی گلزنی کند و 4 بار نیز با پاس های خود سایر بازیکنان تیم را در موقعیت گلزنی قرار دهد. 

 

 

دوم – ایمان مبعلی، 8 امتیاز، نفت تهران 

 

 

مهندس نفتی ها در بازی های لیگ شانزدهم نیز به مانند دیدارهای لیگ گذشته، عملکرد درخشانی برای تیمش داشته است، مبعلی که برخلاف گذشته این بار در گلزنی نیز موفق عمل کرده است، مبعلی تاکنون توانسته 3 بار برای تیمش گلزنی کند و 5 بار نیز با پاس های میلیمتری خود، باعث گلزنی دیگر بازیکنان نفت شود، مبعلی اکنون به عنوان گلسازترین بازیکن لیگ شانزدهم محسوب می شود. 

 

 

سوم – محمد شادکام، 7 امتیاز، صنعت نفت آبادان 

 

 

مهاجم آبادانی ها یکی از موفق ترین بازیکنان این تیم در لیگ شانزدهم است، شادکام که تاکنون 5 بار برای جنوبی ها گلزنی کرده یکی از بازیکنان صدر جدول گلزنان لیگ برتر است، البته وی به غیر از گلزنی برای صنعت نفتی ها یک بار نیز اقدام به گلسازی کرده و یک پنالتی منجر به گل نیز کسب کرده است. 

 

 

انتخاب ویژه – حسن جعفری، پدیده مشهد 

 

 

مدافع راست پدیده ای ها، یکی از بازیکنان موفق این تیم در دیدارهای اخیر است، جعفری که با دو پاس گل در دیدار برابر صبا زمینه ساز کسب سه امتیاز حساس تیمش در قم شد در بازی برای ماشین سازی نیز پاس گل سه امتیازی تیمش را ارسال کرد تا اکنون با سه پاس گل برای گلسازهای لیگ برتری خط و نشان بکشد. 

 

 

انتخاب ویژه – محسن کریمی، استقلال تهران

 

 

هافبک استقلالی ها بدون تردید بهترین بازی خود را در لیگ شانزدهم در دیدار برابر گسترش فولاد به اجرا درآورد، کریمی مرد اول آبی پوشان در تساوی برابر حریف تبریزی بود چرا که روی هر دو گل تیمش تاثیر مستقیم داشت، یک گل و یک حرکت زیبا که منجر به گل به خودی حریف شد حاصل کار کریمی در این بازی بود. 

 

 

توضیح:

بازیکنان حاضر در صورت گلزنی و ارسال پاس گل و کسب پنالتی منجر به گل، یک امتیاز مثبت دریافت می کنند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zw796

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخر هفته سخت سرخابی‌ها در پایتخت/ دعوای دوم استقلالی‌ها در روز جنگ بی‌پول‌ها
هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال