تاریخ انتشار: 1395/09/08 13:47
کد خبر: 246433

خداداد عزیزی: مشخص نیست چه کسی سرمربی سیاه‌جامگان است

مدیر فنی باشگاه سیاه جامگان گفت: تیم ما سرمربی ندارد و مشخص نشده چه کسی به عنوان سرمربی فعالیت خواهد کرد.
خداداد عزیزی: مشخص نیست چه کسی سرمربی سیاه‌جامگان است

به گزارش فرتاک ورزشی، خداداد عزیزی گفت: تیم ما سرمربی ندارد و تنها کمک مربی، مربی گلرها و مربی بدنساز دارد. مرتضی شفیعی و عباس دهقانی نیز به عنوان مربیان تیم بر روی نیمکت سیاه جامگان می‌نشینند و من به عنوان مدیر فنی فعالیت خواهم کرد. هنوز تصمیم گرفته نشده است که چه کسی به عنوان سرمربی تیم انتخاب شود اما فعلا با همین منوال پیش خواهیم رفت و خدا را شکر شرایطمان مطلوب است.

وی درباره وضعیت سیاه جامگان نیز ادامه داد: برنامه ما این بوده است که در بازی‌های خارج از خانه نبازیم و در خانه بتوانیم حریفان را شکست دهیم. بازی با نفت تهران ابتدای کار ما بود و هنوز شرایط کاملا مهیا نبود اما در بازی با استقلال خوزستان خوب کار کردیم و توانستیم با امتیاز از خوزستان بازگردیم. برای بازی با صنعت نفت نیز فقط برای برد به زمین خواهیم رفت.

مدیرفنی تیم سیاه جامگان درباره جذب بازیکن در نیم فصل نیز گفت: سه یا چهار بازیکن را جذب خواهیم کرد. حتما یک گلر و یک دفاع وسط می خواهیم اما معلوم نیست بازیکنانی که می‌خواهیم جذب کنیم حتما خارجی باشند. هنوز تا نیم فصل خیلی مانده است اما قطعا بازیکنان باکیفیتی را به تیم اضافه می کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g568d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب اصلی خط دفاع استقلال به دست آمد؟

نفت تهران 0 - سپاهان 1؛ اولین برد ویسی
پیروزی روحیه‌بخش در تختی