تاریخ انتشار: 1395/09/09 10:27
کد خبر: 246263

نریمان جهان: باید از انتهای جدول فاصله بگیریم

بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: عدم تمرکز بازیکنان در زدن ضربات آخر باعث شکست مقابل پدیده شد.
نریمان جهان: باید از انتهای جدول فاصله بگیریم

به گزارش فرتاک ورزشی، سامان نریمان جهان در شکست تیم ماشین سازی در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل پدیده خراسان اظهار کرد: متاسفانه همانند بازی‌های گذشته با اشتباه فردی که داشتیم گل بدی را دریافت کردیم و نتوانستیم در ادامه نتیجه بازی را به تساوی بکشانیم.
وی اضافه کرد: اگر این شرایط در نتیجه‌گیری ادامه داشته باشد در ادامه لیگ کار برایمان سخت خواهد شد، امیدوارم با درایت کادرفنی و بازیکنان بتوانیم نتایج قابل قبولی را در هفته‌های آینده بدست آوریم.
بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز عنوان کرد: امیدوارم در ادامه مسابقات بتوانیم تمرکز بالایی را داشته باشیم تا با جمع آوری امتیازات شرایط خود را جدول بهبود بخشیم.
وی درباره آینده تیم ماشین‌سازی گفت: باتوجه به نتایجی که در این یازده هفته لیگ برتر داشتیم، تمام تلاش خود راخواهیم کرد تا از انتهای جدول فاصله بگیریم تا بتوانیم هواداران خود را شاد کنیم.
وی تصریح کرد: موقعیت‌‎های زیادی را در این بازی داشتیم ولی عدم تمرکز بازیکنان در زدن ضربات آخر باعث شکستمان در این بازی شد.
نریمان جهان در خصوص مصدومیتش در این بازی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مشکل خاصی برایم به وجود نیامد و قطعا با آمادگی کامل برای ادامه مسابقات تلاش خواهم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oeg9o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از خطیبی انتظاری بیش از ماندن در لیگ برتر نداریم/ صادقیان و گردانی به بازی پدیده نمی‌رسند