تاریخ انتشار: 1395/09/09 14:11
کد خبر: 246211

دیدار ایران و هلند در ورزشگاه آزادی؟!

فدراسیون فوتبال علاقمند است در تهران برگزار کننده بازی با هلند باشد چرا که حضور احتمالی یکصد هزار نفر در استادیوم آزادی می تواند جلوه خاصی به این بازی بدهد. از همه مهمتر می تواند بار مالی خوبی برای فدراسیون فوتبال داشته باشد.
دیدار ایران و هلند در ورزشگاه آزادی؟!

به گزارش فرتاک ورزشی، فدراسیون فوتبال علاقمند است در تهران برگزار کننده بازی با هلند باشد چرا که حضور احتمالی یکصد هزار نفر در استادیوم آزادی می تواند جلوه خاصی به این بازی بدهد. از همه مهمتر می تواند بار مالی خوبی برای فدراسیون فوتبال داشته باشد.


از آنجایی که برگزاری این بازی جزء مواد تفاهم نامه است هلندی ها از ایران پول طلب نخواهند کرد. بازی ای که به نظر می رسد بعد از صعود احتمالی تیم ملی به جام جهانی و پیش از برگزاری جام جهانی نهایی خواهد شد.


مهدی تاج از همتای هلندی خود خواسته در برنامه ریزی جدید سفر به تهران و برگزاری بازی دوستانه با ایران را برنامه ریزی نماید و در صورتی که اوکی نهایی به ایران داده شود مسئله برگزاری این بازی با کی روش مشورت خواهد شد.


در سال های اخیر برگزاری بازی دوستانه بین تیم ملی و تیم های صاحب نام اروپا تحت تاثیر مسایل سیاسی بوده اما به نظر می رسد در شرایط فعل سخت گیری های گذشته وجود ندارد و می توان به برگزاری بازی دوستانه بین ایران و کشورهای اروپایی از جمله هلند خوش بین بود. به خصوص که مایکل فن‌پراخ – رئیس فدراسیون فوتبال هلند آدم سیاسی نیست و تحت تاثیر مسایل سیاسی تصمیم نخواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9aka

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خداداد:  با علی دایی دعوا کردم! کریم بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است
آن گل را با هیچ‌چیز عوض نمی‌کنم؛