تاریخ انتشار: 1395/09/10 12:50
کد خبر: 246029

انصاری‌فرد، قهرمان بزرگ پانیونیوس

سایت ورزش یونان با انتشار گزارشی، از کریم انصاری‌فرد به عنوان یکی از قهرمانان بزرگ تیم پانیونیوس در دو فصل اخیر سوپر لیگ این کشور یاد کرده است.
انصاری‌فرد، قهرمان بزرگ پانیونیوس

به گزارش فرتاک ورزشی، مهاجم پانیونیوس آتن در دومین فصل حضورش به یکی از قهرمانان بزرگ این تیم تبدیل شده و آمار این بازیکن در خط حمله پانیونیوس نشان دهنده این مسئله است.

سایت ورزش یونان با درج این مقدمه کوتاه نوشت: انصاری‌فرد در اولین فصل حضورش در تیم پانیونیوس در ۳۰ بازی سوپر لیگ و مرحله پلی‌آف سوپر لیگ یونان به میدان رفت. این مهاجم ایرانی ۹ گل به ثمر رساند که ۱۴ امتیاز را برای تیم پانیونیوس به ارمغان آورد؛ ۱۳ امتیاز در سوپر لیگ و یک امتیاز در مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها.

در ادامه این مطلب می‌خوانیم: انصاری‌فرد ۹ بازی در فصل جاری سوپر لیگ یونان انجام داد و ۴ گل به ثمر رساند. پانیونیوس در فصل گذشته سوپر لیگ یونان ۴۴ امتیاز کسب کرد و ۴ امتیاز نیز در مرحله پلی‌آف به دست آورد. امتیازهای کسب شده فصل جاری سوپر لیگ یونان در ۹ بازی برای تیم پانیونیوس ۱۴ امتیاز بوده است. در مجموع ۶۲ امتیاز به دست آمده توسط پانیونیوس در دو فصل اخیر سوپر لیگ یونان ۱۸ امتیاز به خاطر گل‌های ارزشمند کریم انصاری‌فرد، ملی پوش ایرانی کسب شده است. او تاثیر مهمی در سرنوشت نتایج تیم پانیونیوس داشت. این مسئله را باید در نظر گرفت اگر قدر گل‌های انصاری‌فرد در ۱۲ بازی دانسته می‌شد به ۹ پیروزی و ۳ تساوی دست می‌یافتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2akndv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاداش ۲۰ هزار یورویی برای انصاری‌فرد