تاریخ انتشار: 1395/09/10 17:11
کد خبر: 245974

سنت شکنی بزرگ برانکو برای جدال با ماشین‌سازی/رضاییان فیکس؛ طارمی روی نیمکت!

برانکو ایوانکوویچ ترکیب اصلی تیمش برای بازی با ماشین‌سازی تبریز را تا حد زیادی مشخص کرد
سنت شکنی بزرگ برانکو برای جدال با ماشین‌سازی/رضاییان فیکس؛ طارمی روی نیمکت!

به گزارش فرتاک ورزشی،جدی‌ترین تمرین تاکتیکی پرسپولیس برای بازی با ماشین‌سازی تبریز روز گذشته (سه‌شنبه) در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی برگزار شد و برانکو ایوانکوویچ تا حد زیادی ترکیب اصلی تیمش را برای این بازی مشخص کرد.

 

رضاییان برای اولین بار در ترکیب اصلی

 

اخراج محمد انصاری در بازی پرسپولیس و پیکان با بازگشت رامین رضاییان به ترکیب سرخپوشان همراه شد. شاید باید یکی از 4 دفاع پرسپولیس مصدوم یا محروم می‌شدند تا برانکو تصمیم بگیرد رضاییان را از ابتدا در ترکیب تیمش قرار دهد. در تمرین روز گذشته سرخپوشان این اتفاق رخ داد و بعید است سرمربی پرسپولیس برای بازی با ماشین‌سازی تصمیمی غیر از این یگیرد. آخرین باری که شماره 27 پرسپولیس در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت دیدار برگشت این تیم مقابل راه‌آهن در لیگ پانزدهم بود که در پایان آن مسابقه شاگردان برانکو نتوانستند تفاضل گل خود را بهتر از استقلال خوزستان کنند و نایب قهرمان شدند.

 

بی‌اعتمادی دوباره به پلی یانسکی

 

عملکرد ضعیف پلی یانسکی در تمرینات و بازی‌های دوستانه پرسسپولیس کم کم برانکو را هم به این باور رسانده که این مدافع نمی‌تواند بازیکن مطمئنی برای حضور در ترکیب اصلی سرخپوشان باشد. بی‌اعتمادی برانکو به این مدافع اوکراینی به حدی رسیده که قصد دارد در غیاب مدافع میانی تیمش بازیکنی از جناح راست خط دفاع را به جای او به میدان بفرستد. اگر سرمربی پرسپولیس این تصمیمش را عملی کند آن وقت جدایی پلی یانسکی از این تیم در تعطیلات نیم فصل را باید قطعی دانست. هر چند مسئولان باشگاه پرسپولیس به قدری به بازیکنان اوکراینی تیم‌شان علاقمند بوده و هستند که با آنها قرارداد دو ساله با رقم خیلی بالا امضا کرده‌اند.

 

طارمی یا علیپور، یکی روی نیمکت

 

مهاجمان پرسپولیس در بازی‌های اخیر تیم‌شان به قدری گل نزن نشان داده‌اند که برانکو مانده کدام یک از آنها را روی نیمکت بنشاند. در تمرین روز گذشته سرخپوشان برانکو پریمیوف اوکراینی را ابتدا جایگزین علی علیپور کرد و در ادامه طارمی از بین نفرات اصلی بیرون رفت و علیپور به جای او در بین این نفرات قرار گرفت. در دو جلسه تمرین آینده پرسپولیس مشخص خواهد شد که برانکو در نهایت کدام یکی از دو مهاجم تیمش را در بازی با ماشین‌سازی روی نیمکت قرار خواهد داد.

 

بهترین و شاید آخرین فرصت برای پریمیوف

 

پریمیوف اوکراینی تا اینجای فصل فقط در بازی تیمش با قشقایی در جام حذفی فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا کرد اما در آن مسابقه ضمن از دست دادن چند فرصت خوب گلزنی یک بار موفق به این کار شد. تفاوت پریمیوف با مدافع هموطنش در پرسپولیس این است که او حداقل اضافه وزن ندارد و در تمرینات بهتر ظاهر می‌شود. برانکو برای کنار گذاشتن مهاجم اوکراینی تیمش هنوز تصمیم قطعی را نگرفته و شاید بازی با ماشین‌سازی بهترین فرصت یا آخرین فرصت برای پریمیوف باشد تا خودی نشان دهد.

 

همه این موارد در تمرین تاکتیکی سرخپوشان مرور شد و حالا باید دید برانکو که به پروفسور معروف است در روز بازی با ماشین‌سازی چه خواهد کرد.

 

دیدار پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز ساعت 17:15 روز جمعه 12 آذرماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد..

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278jle

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییر چشمگیر پرسپولیس در لیگ شانزدهم/ اولویت با رامین!