تاریخ انتشار: 1395/09/11 10:50
کد خبر: 245864

دفاع از برنامه‌های تیم فوتبال جوانان با حضور تاج

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان می‌گوید در هفته پیش رو جلسه‌ای را با مسئولان فدراسیون فوتبال برای دفاع از برنامه‌هایش برگزار خواهد کرد.
دفاع از برنامه‌های تیم فوتبال جوانان با حضور تاج

به گزارش فرتاک ورزشی، امیرحسین پیروانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ادامه همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان اظهار کرد: یکشنبه هفته پیش رو جلسه‌ای را با رییس فدراسیون فوتبال، رییس سازمان تیم‌های ملی، اعضای کمیته فنی و کمیته جوانان برگزار می‌کنیم و قرار است از برنامه‌هایم دفاع کنم و به یک جمع‌بندی دست پیدا کنیم.

 

او با بیان اینکه حضورش در این تیم قطعی است افزود: بحثی درباره عدم حضور من در این تیم وجود ندارد و فقط می‌خواهیم با حضور همه اعضا به هماهنگی و جمع‌بندی دست پیدا کنیم. در این برنامه اهداف تیم ملی مشخص شده است.

 

سرمربی تیم ملی جوانان درباره آغاز اردوهای این تیم برای حضور در جام جهانی زیر 20 سال کره جنوبی گفت: برنامه‌مان مشخص شده و در حال حاضر بازیکنان در اختیار باشگاه‌هایشان هستند تا از نظر فکری استراحتی داشته باشند. ما بازی‌های لیگ یک را هم زیر نظر داریم تا بتوانیم در اردوی پیش رو از همه بازیکنان مستعد بهره ببریم. اردوی ما در دی ماه و با تعطیلی لیگ برتر شروع می‌شود.

 

پیروانی در پاسخ به این سوال که آیا این رده سنی از بازیکنان فوتبال باید در انتخابی المپیک 2020 توکیو هم شرکت کنند اظهار کرد: بازیکنان ما زیر 20 سال هستند و در واقع شرایط لازم برای حضور در تیم ملی امید را خواهند داشت. اگر این بازیکنان بتوانند کیفیت خود را حفظ کنند، می‌توانند طلسم صعود نکردن به المپیک را هم بشکنند و در المپیک 23 ساله خواهند بود.

 

او در پایان افزود: از همه رسانه‌ها و مردم تشکر می‌کنم که در مدت زمان اخیر پیگیر اخبار تیم ملی جوانان بودند و برای موفقیت ما دعا کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pgzld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کریمی بهزادی: 10 نفره شدن کارمان را دشوار کرد