تاریخ انتشار: 1395/09/11 20:48
کد خبر: 245696

جنجال‌های عجیب در قم، اهواز و تهران/ روز اول پر سروصدای هفته دوازدهم

روز اول هفته دوازدهم لیگ برتر با سروصدای زیادی به پایان رسید
جنجال‌های عجیب در قم، اهواز و  تهران/ روز اول پر سروصدای هفته دوازدهم

به گزارش فرتاک ورزشی،هفته دوازدهم لیگ برتر با انجام 4 بازی در شهرهای قم، اهواز، تهران و تبریز برگزار شد و جنجال های زیادی را به همراه داشت. 

 

اولین شگفتی لیگ در این هفته را گسترش فولاد رقم زد و توانست حریف مدعی خود را با 2 گل شکست دهد و بعد از مدت ها طعم پیروزی را بچشد. شاگردان فراز کمالوند که با تغییر شکست در دیدار برابر استقلال با تساوی دو بر دو به خودباوری رسیده بودند، در این دیدار نیز بلافاصله بعد از گل احسان حاج صفی توانستند باز را به تساوی بکشانند و در ادامه در همان نیمه اول حساب کار را با پیروزی خود خاتمه دهند و در نهایت به پیروزی دست یابند.

 

دومین شگفتی لیگ را استقلال خوزستان رقم زد. قهرمان فصل گذشته که تمام هفته گذشته را در حاشیه های مربوط به مشکلات مالی خود پشت سر گذاشتند در زمین مسابقه بدون توجه به این شرایط برابر تیم بحران زده سایپا قرار گرفتند و در نهایت توانستند با دو گل به پیروزی برسند. این پیروزی اما به قیمت کناره گیری یکی از مردان پرافتخار لیگ برتر انجامید. حسین فرکی که در طول 5 سال اخیر با کسب دو عنوان قهرمانی  عملکرد قابل قبولی در فولاد و سپاهان از خود به جا گذاشته بود با توجه به تداوم شکست ها و ناکامی نارنجی پوشان چاره را در جدایی دید. 

 

جنجالی ترین دیدار این هفته را در قم شاهد بودیم و استقلال خوزستان در حالی که از نظر فنی از حریف عملکرد بهتری به جا گذاشته بود در یک دیدار جنجالی به برتری دو بر صفر دست یافت. رضا عنایتی و دیوسالار از صبای قم در اواخر نیمه اول و اوایل نیمه دوم از زمین اخراج شدند تا استقلال برای این پیروزی خارج از خانه دردسر زیادی را متحمل نشود. با این حال اما یک درگیری در کنار زمین از سوی حق جو و کریمی باعث شد تا کمک مربیان دو تیم نیز وارد کارزار شوند و اتفاقات زشتی را رقم بزنند که منجر به اخراج آنها از روی نیمکت شود. محمد خرمگاه و ساکت الهامی کمک مربیان استقلال و صبای قم با این درگیری از سوی سیدعلی به بیرون از زمین فراخوانده شدند. 

 

جدال دو تیم نفت تهران و فولاد خوزستان نیز پرگل و البته جذاب به پایان رسید و ثبت 6 گل نشانگر این واقعیت است. ساسان انصاری این روزها با گلزنی های خود توانسته حسرت بزرگی برای قرمزهای پایتخت به جا بگذارد و در جدال با تیم دایی نیز هنر گلزنی خود را با هت تریک به نمایش گذاشت. در این بازی نیز میلاد فخرالدینی با خطای دقایق پایانی و پنالتی روی بازیکن فولاد از زمین بازی اخراج شد تا هفته قرمزهای پررنگ اینگونه استارت بخورد. 

 

شکست دور از انتظار سپاهان در تبریز، هت تریک ساسان انصاری، 3 کارت قرمز در 4 دیدار و در روز اول، کناره گیری حسین فرکی و جدال محمد خرمگاه و الهامی در قم به عنوان اتفاقات ویژه روز اول هفته دوازدهم لیگ شانزدهم می توان محسوب کرد و باید دید در دیدارهای فردا چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/456lpo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو در چهارمین دربی/ روز واقعه برای منصوریان

تقابل مربیان ضد کی روش/ استقلال قعرنشین میشود؟
پیش‌بازی هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛